Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skjønner ikke at dette er noe å rope høyt om å lage tråd av, har jo tidvis vært opp til 3 brukte 1Mer på Finn.no :roll:

Men for all del, en helrå bil er det jo. En skikkelig ekte M slik en M skal være 8)

Skrevet
Skjønner ikke at dette er noe å rope høyt om å lage tråd av, har jo tidvis vært opp til 3 brukte 1Mer på Finn.no :roll:

Men for all del, en helrå bil er det jo. En skikkelig ekte M slik en M skal være 8)

Da skjønner jeg ikke hvorfor du har lagd tråd om e90'n din... :shock:

Dette er i hvertfall mye råere!

Skrevet

Da skjønner jeg ikke hvorfor du har lagd tråd om e90'n din... :shock:

Dette er i hvertfall mye råere!

Hva er det med deg...? Tåler du ikke kritikk så bør du holde deg vekk fra å skrive på offentlige forum.

Ja jeg har tråd om bilen min, i Bilder & Film/Showoff forumet og det er noe helt annet men det er kanskje ikke så lett for deg å forstå.

Selvsagt så er 1M råere enn en enkel E90 med diesel, det er det ingen som har påstått og noe man heller ikke trenger å være rakettforsker for å forstå :roll:

Skrevet

Grom er den, men en 1-serie til over millionen er jeg usikker på. Til samme pris kan man handle en ny 520, bilhenger og en Lotus Exige. Mer behagelig på vei, langt grommere på banen.

Men hadde jeg fått den hadde jeg ikke sagt nei.. :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...