aljorda Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Nydeleg fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 faen så gromt! bmw treff i porsgrunn? dit må eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 ja, men hvis du monterer camber plater så vil hjula gå lenger inn oppe og du vil få samme avstand til hjulbua som bak samt lik camber foran og bak Pluss at bilen blir bedre å sladde med hahah Har gs performance topp lager jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 faen så gromt! bmw treff i porsgrunn? dit må eg! Ja, se på bmw ccn sine sider adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Fantastisk fin E34! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Ålreit på BMW CCN treff i helga! 2. plass peoples choice adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 var mye fint der ja! rakk akkurat å kikke litt før dere reiste den e46-en, Notodden-bil det og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Stadig en nydelig bil dette her, aaaalt for lav men utrolig strøken og pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Så bilen din på treffet, meget strøken bil må jeg si! Morro å se bilen i virkeligheten, selvom jeg tokk en snik titt når jeg så den sto ved brannstasjonen tidligere i uka hehe Gjorde seg veldig med de BBSene også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Et nydelig stykke e34 uten tvil.. Dere Telemarkinger legger sjela i bilene deres. Er ofte i de traktene om sommeren på ferie og halve ferien for meg er jo disse lave trallene jeg ser i dette vakre fjellriket deres.. Uansett nydelig bil med RETT look. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 var mye fint der ja! rakk akkurat å kikke litt før dere reiste den e46-en, Notodden-bil det og eller? Åssen bil kom du med? Skien, den e46'en.. Stadig en nydelig bil dette her, aaaalt for lav men utrolig strøken og pen Takk for det! Tok du med deg den nye femmern du eller? Så ikke e34'n din.. Så bilen din på treffet, meget strøken bil må jeg si! Morro å se bilen i virkeligheten, selvom jeg tokk en snik titt når jeg så den sto ved brannstasjonen tidligere i uka hehe Gjorde seg veldig med de BBSene også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Åssen bil kom du med? Skien, den e46'en..Kjørte w210 320 cdi, så parkerte litt unna i frykt for å bli sett bmw'n står å venter på bedre tider åja, sikker på jeg har sett den på Notodden fikk du med deg noen pokal hjem a?Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Noen som vil kjøpe bilen? hermanoo90 og Beivakongen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 det går i slekta å kvitte seg med fine biler? er eventuellt salg til fordel for nytt prosjekt/ny bil eller? norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå