Nabon Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Hehe. Fant ut av dette nå etter litt YouTubetitting. Dette er jo såklart den samme som står i alle bilene så er det adapter til telefon som klikkes ned på denne. Never mind. Da er spørsmålet om det er noe vits i å blåse avgårde 2000 ca på et adapter til iPhone når planen er og få kodet inn BMW apps på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 På nøkkelen min har jeg en knapp for åpning av bagasjerommet, men når jeg trykker på denne så åpner kun glassluka seg, men i instruksjonene i iDriven så står der at man kan åpne hele luka. Er det noen initiering av nøkkelen som må gjøres eller er det noe annet man kan gjøre for og få fikset dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Såvidt jeg vet er det kun glassluken som åpner seg med nøkkelen - er i alle fall slik det funker hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Har 4 knapper på nøkkelen...1 (øvest) for å åpne2 (BMW logo) for å låse3 åpne glassluke4 åpne bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Min knapp nummer fire gjør at jeg kan slå på lysene på bilen - kanskje det er dette som kan endres i iDrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Ser tegnet på knappen er lik tegnet var/er for programmer knapp på rattet, så jeg antar at du har rett i at dette kan endres i iDrive.Jeg benytter denne knappen til å åpne/lukke bakluke (hele).Ps. Ved lukking må knappen holdes inne hele tiden av sikkerhetsmessige årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Den siste knappen på nøkkelen starter kjørelysene til meg, men da kan det vel være at dette er noe man kan endre i iDrive ja. Må sjekkes ut. Trykker jeg på knappen som åpner glassluka så spretter den ikke helt opp heller så da føler jeg den funksjonen er rimelig bortkastet, men mulig det er noen gassdempere eller fjærer som skulle vært kikket på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Glassluken spretter ikke helt opp hos meg heller. Kjekt om hele bagasjelokket kan åpnes og lukkes, dette må vi prøve å finne ut av Endret Oktober 6, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Ok. Det høres ut som om det er en del forskjellige priser ute og går og jeg skal hente inn flere priser uansett, men det jeg liker med Tryg sin forsikring er ruteskift uten egenandel. Det har jeg ikke funnet noen andre som har. Holder som regel god avstand, men allikevel blir det en del steinsprut i trøndelagen... Ja gjør det. Forespør om tilbud hos så mange du kan. Det gjorde jeg. Det kommer helt an på deg og din 'historikk' fra tidligere forsikringer. Jeg fikk det beste tilbudet hos Storebrand. Dét var en stor overraskelse, inntil jeg ble påminnet om at jeg hadde livs- og pensjons polise hos dem. Det talte mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Glassluken spretter ikke helt opp hos meg heller. Kjekt om hele bagasjelokket kan åpnes og lukkes, dette må vi prøve å finne ut av Mener jeg har sett at dette kan endres ved koding [emoji4]Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StopAndGo Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Glassluken spretter ikke helt opp hos meg heller. Kjekt om hele bagasjelokket kan åpnes og lukkes, dette må vi prøve å finne ut av På min er har jeg stilt inn dette i iDrive, var veldig enkelt. Bruker knappen som viser bagesjeromslokket til å åpne hele luken og den "firkanten/diamanten" (nederste knappen på fjernkontrollen) til å åpne bakruten. Sistnevnte knapp kan ifølge brukerveiledningen også brukes til å tenne de såkalte veiledningslysene. Forøvrig spretter glasset på min helt opp, men nå er det en helt ny bil så mulig det rett og slett er demperne som begynner å bli dårlige hvis den ikke går helt opp av seg selv? Oppdaget også at jeg har den sensoren under støtfangeren som gjør at det bare er å sveipe foten under så åpner bakluken seg. Kjempepraktisk når man har hendene fulle. Trodde at denne opsjonen ikke var tilgjengelig med M-Sport og/eller tilhengerfeste, men der tok jeg feil Walkabout og Nabon reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Så bra, hvordan fikset du dette i iDrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StopAndGo Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Så bra, hvordan fikset du dette i iDrive? Gikk bare inn på Innstillinger og dører/nøkkel mener jeg og så kunne jeg velge hvilken funksjon som skulle være tilknyttet symbolene på nøkkelen. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Fant ut av dette med bagasjeluka i dag. Den nederste knappen har hos meg to funksjoner. Holde den inne åpner luka. Trykke på den slår på kjørelysene. Da fant man ihvertfall ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Style 351 19" msport hjul er 19x8,5 og 19x9 i følge nettet, noen som vet hvor smale dekk man kan sette på uten at det ser noldus ut (dekkstrekk)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå