Gå til innhold

En liten guttetur til Nürburgring - film 07.01.13 side 2!


awt
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...

Takk for det. :)

Nå har jeg endelig blitt "ferdig" med filmen. Ferdig blir man vel egentlig aldri, men lei blir man etterhvert så da er man vel egentlig ferdig.

mqdefault.jpg

(trykk på bildet)

YouTube fjernet filmen, nå ligger den her.

Filmen virker dessverre ikke på mobile enheter, da jeg ikke er så veldig flink til å bry meg om rettigheter når det kommer til musikk og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Få deg en F31 M-sport :grin:

Før jeg handlet e61-en stod valget mellom e61 (som jeg tydeligvis endte opp med) og det å vente på F30/F31. Laget til og med en tråd om "problemstillingen". Selv om det hadde vært veldig morsom med en ny bil og F31 virkelig er lekker ser jeg at den hadde blitt en god del dyrere enn e61-en, da jeg nok hadde gått bananas på utstyrslisten. :roll: I tillegg ble det litt for lenge å vente på F31, da vi kun hadde en e46 coupè.

Når det gjelder bil til akkurat en slik tur går tankene mer i en lettere og mer "sportslig" bil som gjerne kan tilpasses mer til slikt. F.eks. Z3, Z4, e46 coupè, 1-serie eller noe i den duren. :)

Hmmm, Sabine!!! :)

Var litt tøft at vi traff på henne, og at hun ikke hadde noe problem med å stille opp for et bilde. :)

Stilig film du! :) Hvilket gopro kamera bruker de? Fikk selv 3en til jul, men har ikke fått prøvd det enda :)

Vi hadde 2stk. GoPro 2 med oss. 3-en var ikke lansert når jeg handlet i sommer dessverre, men tror nok den gjør jobben likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Nydelig write up! Får ikke noe særlig lyst til og dra ned selv, var planen og reise til tyskland i sommer, leie en M5 F10 og kjøre litt, og få prøvd ut ringen, men ser ut som de planene blir utsatt til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...