cityhopper Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Flotte bilder awt, kjekt å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Takk for det. Nå har jeg endelig blitt "ferdig" med filmen. Ferdig blir man vel egentlig aldri, men lei blir man etterhvert så da er man vel egentlig ferdig. (trykk på bildet) YouTube fjernet filmen, nå ligger den her. Filmen virker dessverre ikke på mobile enheter, da jeg ikke er så veldig flink til å bry meg om rettigheter når det kommer til musikk og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Kjempe bra reisebrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Takk for det. Var en morsom tur, men skulle gjerne hatt en litt mer egnet bil til akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Takk for det. Var en morsom tur, men skulle gjerne hatt en litt mer egnet bil til akkurat dette. Få deg en F31 M-sport Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Hmmm, Sabine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Stilig film du! Hvilket gopro kamera bruker de? Fikk selv 3en til jul, men har ikke fått prøvd det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Få deg en F31 M-sport Før jeg handlet e61-en stod valget mellom e61 (som jeg tydeligvis endte opp med) og det å vente på F30/F31. Laget til og med en tråd om "problemstillingen". Selv om det hadde vært veldig morsom med en ny bil og F31 virkelig er lekker ser jeg at den hadde blitt en god del dyrere enn e61-en, da jeg nok hadde gått bananas på utstyrslisten. I tillegg ble det litt for lenge å vente på F31, da vi kun hadde en e46 coupè. Når det gjelder bil til akkurat en slik tur går tankene mer i en lettere og mer "sportslig" bil som gjerne kan tilpasses mer til slikt. F.eks. Z3, Z4, e46 coupè, 1-serie eller noe i den duren. Hmmm, Sabine!!! Var litt tøft at vi traff på henne, og at hun ikke hadde noe problem med å stille opp for et bilde. Stilig film du! Hvilket gopro kamera bruker de? Fikk selv 3en til jul, men har ikke fått prøvd det enda Vi hadde 2stk. GoPro 2 med oss. 3-en var ikke lansert når jeg handlet i sommer dessverre, men tror nok den gjør jobben likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Om noen skulle forville seg inn her, så ligger filmen nå på Vimeo, etter at YouTube slettet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Slettet de den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Ja, vi var ikke helt enige ang. rettighetene til musikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 hehe.. er de blitt så vanskelige på youtube? du får lage noe musikk selv da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Nydelig write up! Får ikke noe særlig lyst til og dra ned selv, var planen og reise til tyskland i sommer, leie en M5 F10 og kjøre litt, og få prøvd ut ringen, men ser ut som de planene blir utsatt til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Så ut som en flott tur:-) likte bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå