Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer det kun til å gjelde i depo, angående pvc duk? Hvordan blir det for de som tenker kjøre litt på banen, for så og kjøre bilen til utstilling?

Biler som står utstilt skal ikke ha pvc, men vi kommer til å merke opp et område som er utstilling på en måte, ikke stress med det :) Ikke noe big deal i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette med presenning var et generelt krav på Rudskogen, men på siste bmwccn-treff virket det ikke slik. Ingen info om dette på førermøtet, og det var mange som ikke hadde pvc-duk under bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fører på Frank Arild med sin E30 cab med hans godkjennelse.

1. Hardtop

2. Pedi

3. StigJ

4. Margarus

5. Pernezz

6. Torbfer

7. SigurdE36

8. Hylle

9. Andros

10. H_vatn

11. Morty999

12. Bmwchris

13. janerik171187

14. Turboove

15. Reset

16. Frank Arild

Flott, da er vi 16 påmeldte! Men en tredjedel av de påmeldte er jo av oss "Haugalendinger", det må vel være flere enn 10 prosent av 150 mann/biler som kunne tenke seg å stille i bremsebenken????

Jeg kunne godt tenkt meg at flere kastet seg rundt, slik at Trond&Co kan "spikre" denne benken!

Come on guys! Dette er både en billig benking, god underholdning og "kjekt-å-vite-om-motoren-sin"

@Trond: Hvordan ble det med forhåndsbetalingen? Har dere satt opp en betalingsmulighet på nettsida deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg må kjøpe en tett presenning for å stå parkert på rudskogen, selvom bilen min ikke er 2 år gammel? Som Henrik k E39 skriver, var så og si ingen som hadde dette på BMWccn sitt treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir tidligere i år sagt at det kun gjalt Ford, Volvo og Opel (eller, biler som lekker slik de egentlig sa det), men folka fra Rudskogen gikk rundt og klagde til de som ikke hadde på bmwccn. Mao, det er et generelt krav for de som skal kjøre på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klagde ikke til meg, men det var nok fordi de mente at konebilen ikke hadde noe på banen å gjøre :)

Har forøvrig en ekstra presenning til salgs (5x3,5 meter). Kan hentes i Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...