SSM Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Jeg har sett litt på E30Meet siden og her, mulig jeg er blind. Men man må vel ha slik PVC duk under bilen i depot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Jeg har sett litt på E30Meet siden og her, mulig jeg er blind. Men man må vel ha slik PVC duk under bilen i depot? Ja, alle biler som skal banekjøres må ha dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Ealoken har rett. Duk et påkrevet i depo. Jeg kan få presisert dette bedre på sidene våre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Kommer det kun til å gjelde i depo, angående pvc duk? Hvordan blir det for de som tenker kjøre litt på banen, for så og kjøre bilen til utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Kommer det kun til å gjelde i depo, angående pvc duk? Hvordan blir det for de som tenker kjøre litt på banen, for så og kjøre bilen til utstilling? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Kommer det kun til å gjelde i depo, angående pvc duk? Hvordan blir det for de som tenker kjøre litt på banen, for så og kjøre bilen til utstilling? Biler som står utstilt skal ikke ha pvc, men vi kommer til å merke opp et område som er utstilling på en måte, ikke stress med det Ikke noe big deal i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 1. Hardtop 2. Pedi 3. StigJ 4. Margarus 5. Pernezz 6. Torbfer 7. SigurdE36 8. Hylle 9. Andros 10.H_vatn 11. Morty999 12 Bmwchris 13 janerik171187 14 Turboove 15 Reset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Kan noen forklare hva en pvc duk er? Er det en helt vanlig presenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Det er ikke en helt vanlig, grønn nei. Men en tett type av pvc. Biltema har bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Trodde dette med presenning var et generelt krav på Rudskogen, men på siste bmwccn-treff virket det ikke slik. Ingen info om dette på førermøtet, og det var mange som ikke hadde pvc-duk under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Jeg fører på Frank Arild med sin E30 cab med hans godkjennelse. 1. Hardtop 2. Pedi 3. StigJ 4. Margarus 5. Pernezz 6. Torbfer 7. SigurdE36 8. Hylle 9. Andros 10. H_vatn 11. Morty999 12. Bmwchris 13. janerik171187 14. Turboove 15. Reset 16. Frank Arild Flott, da er vi 16 påmeldte! Men en tredjedel av de påmeldte er jo av oss "Haugalendinger", det må vel være flere enn 10 prosent av 150 mann/biler som kunne tenke seg å stille i bremsebenken???? Jeg kunne godt tenkt meg at flere kastet seg rundt, slik at Trond&Co kan "spikre" denne benken! Come on guys! Dette er både en billig benking, god underholdning og "kjekt-å-vite-om-motoren-sin" @Trond: Hvordan ble det med forhåndsbetalingen? Har dere satt opp en betalingsmulighet på nettsida deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 http://biltema.no/no/Fritid/Hage/Presen ... ing-14477/ denne antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Så jeg må kjøpe en tett presenning for å stå parkert på rudskogen, selvom bilen min ikke er 2 år gammel? Som Henrik k E39 skriver, var så og si ingen som hadde dette på BMWccn sitt treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Det blir tidligere i år sagt at det kun gjalt Ford, Volvo og Opel (eller, biler som lekker slik de egentlig sa det), men folka fra Rudskogen gikk rundt og klagde til de som ikke hadde på bmwccn. Mao, det er et generelt krav for de som skal kjøre på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 De klagde ikke til meg, men det var nok fordi de mente at konebilen ikke hadde noe på banen å gjøre Har forøvrig en ekstra presenning til salgs (5x3,5 meter). Kan hentes i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå