Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Klart de streiker fort nå de koster 100.-

 

Se s. 1!  denne tråden er laget på kvalitets pærer og koster derfor litt mer. Men om man må kjøpe nye pærer flere ganger i året til 100-300.- så er jo faktisk det dyrere enn å bare kjøpe de som er anbefalt på s. 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen tips angående pærer til E90 LCI halogen-lykter? Den linken som er i første post er død..

Har sett på disse, eneste jeg fant i farten som hadde oppgitt Lumen. http://www.ebay.com/itm/BMW-Angel-Eyes-20W-CREE-Halo-Ring-LED-Light-E90-E91-2006-2008-Pre-Facelift-/221890005535?hash=item33a9acca1f:g:I0sAAOSw37tWBIKZ&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Frode D skrev:

Har du noen tips angående pærer til E90 LCI halogen-lykter? Den linken som er i første post er død..

Har sett på disse, eneste jeg fant i farten som hadde oppgitt Lumen. http://www.ebay.com/itm/BMW-Angel-Eyes-20W-CREE-Halo-Ring-LED-Light-E90-E91-2006-2008-Pre-Facelift-/221890005535?hash=item33a9acca1f:g:I0sAAOSw37tWBIKZ&vxp=mtr

Funker veldig bra de der :)  ..er egentlig samme som er på side 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Reef89 skrev:

Funker veldig bra de der :)  ..er egentlig samme som er på side 1.

Den er god, da er de bestilt.

Hva med H8 til E92, er det kun MTEC som gjelder? Syns det er drøyt med 2500kr for to pærer. Samtidig så er de jeg kjøpte hos GS sykt dårlige. De her ser jo lovende ut, påstår jo det er 2000 lumen pr pære.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTEC er nok dyrt fordi det er bra kvalitet, lang levetid, fin lystyrke, hvit og ikke blåhvit osv. og sist men ikke minst De er synlige på dagtid! det er jo nesten det viktigste.

En får både 20, 40, 60 og 80w H8 pærer, men det er liksom det andre alternativet til å ikke spytte inn for MTEC. Selv kjører jeg jeg ikke MTEC nå da jeg solgte pærene for LCI lykter skulle monteres, men foreløpig er det lagt på is. Så nå er det bare noen billige pærer frem til våren nå kommer og det er lyst store deler av dagen.

Linken din er absolutt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt MTEC på E91 før så vet det er kvalitet, men på den tiden kostet de vel litt over tusenlappen om jeg ikke tar feil. 

At de er synlig på dagtid er jo hele poenget. Det er derfor jeg har fjernet GS-pærene og bruker halogen nå. Da prøver jeg de jeg linket til og får heller bite i det sure eplet og kjøpe MTEC hvis jeg ikke blir fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.2.2016 at 12.22, Reef89 skrev:

Ja, de fleste pærer synes litt på dagtid, men ikke godt nok.

Ble tipset om denne nå nettopp:

http://www.ebay.com/itm/172114777773?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Det er samme Mtec pære som du anbefalte, sant? Var jo halve prisen.. Så hvis den er good to go, så handler jeg kanskje nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gabz skrev:

Ble tipset om denne nå nettopp:

http://www.ebay.com/itm/172114777773?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Det er samme Mtec pære som du anbefalte, sant? Var jo halve prisen.. Så hvis den er good to go, så handler jeg kanskje nå.

Ser sånn ut ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tipse om gode LED ryggelys til E91? Hadde Cree ryggelys i e46, var fantastisk!

Vurderer også å bytte kurvelysene til hvite lys i mine adaptive lys. Hvite AE og snart hvite led grøftelys. Noen som har byttet dette?

T10 LED sideblink leter jeg også etter :)

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11.3.2016 at 10.08, Gorg skrev:

Noen som tipse om gode LED ryggelys til E91? Hadde Cree ryggelys i e46, var fantastisk!

Vurderer også å bytte kurvelysene til hvite lys i mine adaptive lys. Hvite AE og snart hvite led grøftelys. Noen som har byttet dette?

T10 LED sideblink leter jeg også etter :)

<fjernet av moderator>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...