Gå til innhold

Den store LED pære tråden.


Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, kalinkamaen skrev:

Heisan enig. Jeg mente prisen på lykta, ikke pæra. 

Jo, men du kjøper jo ikke nye lykter hos en BMW forhandler på en såpass "gammel" bil. Lykter i bra/bedre stand og som nye selges overalt på nett.

Koed.no
Ebay.no
Finn.no
Finndel.no
Bildelsbasen.se       ...og mye annet google.no finner :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heisan, folkens. Nå her eg fått sjekket litt opp i lyktene mine. Og lyktene min er desverre ikke Xenon, men fullverdig hallogen. Så jeg har fått handlet meg noen pærer her som jeg håper kan gi meg bedre lys! 

Ellers så er jeg på utkikk etter nye pærer til min halo ringer eller hva det heter. Jeg har tatt bildet av den ene pæra som stod i slik at dere kan se den. Jeg greier ikke å lese noe som helst info om den, så jeg håpet at dere kunne hjelpe meg. Finnes det led utgave av disse små pærene?

JEg har funnet disse som ligner litt, men det står at de blir brukt i aftermarket headlights. Trodde jeg hadde orginale jeg!

Uansett takker for alle innspill her!

 

Hola_ring_pærer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
On 22.1.2015 at 22.16, Reef89 skrev:

Man får pærer som skal dimmes når nærlys settes på, men dette er en så kalt spesiell vare som en må leite litt etter. Er ikke så vanlig på markedet. (foreløpig)

Har dagens led-pærer mulighet til å dimmes ved parklys? LCI Facelift med xenon.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Basse Lusk skrev:

Har dagens led-pærer mulighet til å dimmes ved parklys? LCI Facelift med xenon.

Det skal finnes det ja. Men usikker hvor sånn direkte. Dødd ut litt denne tråden da det nå er blitt så vanlig med LED og det selges over alt, folk finner ut de meste selv osv. Så er ikke så oppdatert der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har bestilt 20w LED-pærer til parklysene. Disse pærene kommer med en motstand. Siden jeg har kodet vekk pæresjekken og ikke har lyst til å stresse med å feste motstandene, kan jeg bruke pærene uten motstandene? Kan de bli ødelagt eller for varme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Eselfjes skrev:

Har bestilt 20w LED-pærer til parklysene. Disse pærene kommer med en motstand. Siden jeg har kodet vekk pæresjekken og ikke har lyst til å stresse med å feste motstandene, kan jeg bruke pærene uten motstandene? Kan de bli ødelagt eller for varme? 

Siden du har kodet vekk pæresjekken så skal det være unødvendg med motstander ja. De er jo der for å lure sjekken til å tro at det er en strømtrekkende halogenpære der. Det er motstanden som blir varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man kodet angel eyes på E92 til å ha lik styrke på alle fire ringene? Eller må det være sterkere på de innerste? Skal montere Mtec V4 men når man ser bilen fra sidene så synes jo nesten ikke de ytterste ringene ut ifra hva jeg har sett på videoer o.l.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...