Chris11slett Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 hei, er på jakt etter Led pære som gir sånn blå aktiv look ( 6000K ) til mfanger. HB4. noen som lyser bra både dag og natt.. noen som vet?? Også vil eg har xenon i nær og langlys. xenon look pære i første omgang. ( 6000K ) hvilke pære i nær/fjern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Da har jeg mottatt disse, i hop om at dem skulle være HVITE; http://www.ebay.com/itm/261221143214?ss ... 1423.l2649 Og de lyser IKKE hvitt, di lyser like forbanna blåaktig som alle de 3-4 andre para med led pære jeg har prøvd.. Jeg opna grøftelysa og vaska dem skikkelig innvendig som du foreslo Reef, men ble ikke noe bedre.. Men de lyser sterkt! Når du står fremfor bilen og ser i lykta så kan det nesten minne om xenon.. Skal prøve og ta noen bilder Tror jeg kommer til og holde meg til halogen både på parklys og grøftelys. Liker det orginale utseende. Og dem matcher ganske bra, noe som har vist seg umulig med led.. Vurderer da og selge mine Mtec AE og disse 60w hb4 pærene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 pris? passe dem e39 m fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Passer e39 m front ja. Men gidder ikke å selge bare dem, da kan du like greit kjøpe nye fra linken jeg hadde i forrge post. Blir isåfall og selge det samlet om jeg bestemmer meg for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Hei! Har en E-92 og skulle fått bedre lys i ae, noen tips?? Prøvd en del fra ebay men blir så lite lys i de ytterste ringene.. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Se update s. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Ingen som har testet noe litt billigere enn mtec ver 3,0 til e39 da? Blir jo 1150 kr pluss moms:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 http://www.ebay.com/itm/2x-2001-2007-BM ... f0&vxp=mtr Har testa disse, forbanna dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Svake eller dritt fordi di var blå? Såg litt for blå ut på bildet.. Genial tråd btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Svake eller dritt fordi di var blå? Såg litt for blå ut på bildet.. Genial tråd btw! for svake for dagslys sikkert, har selv testet noen lignende og de lyste knappt på dagtid. Kommer sikkert selv til å gå for Mtec3, men har litt andre ting som jeg må bruke penger på først, som bremser, dekk, forstillings deler og muligens ny radiator. De er dyre ja, men det er jo led så de varer nok en stund, dessuten er de ikke så mye dyrere når det koster ca 3-400,- for orginale AE Pærer, nå har jeg jukset litt så jeg betalte kun 50,- for to pærer på Biltema, borret 2 hull i sokkelen og vred ut pærene, så nå kan jeg skifte de når de ryker å slippe å kjøpe hele pæren med sokkel til 3-400,- spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Da har jeg kjøpt og montert disse 6W-pærene. Det er vel bare å si det som det er - drømmen om å få noe særlig mer/penere lys enn halogen-AE er tydeligvis bare til å legge på hyllen.. Og, for de som prater om blåfarge - i mine øyner så ser dette strengt tatt mest grønt ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Svake eller dritt fordi di var blå? Såg litt for blå ut på bildet.. Genial tråd btw! Viser ikke i dagslys, blinker med pærevarsel på, random feilkoder på fjernlys osv.. Og disse tar dem bortimot 700,- for i norge. Folk som betaler dette blir rett og slett rundlurt! Syms og huske dem var litt mer blå en mtech, men lenge siden jeg brukte dem så husker ikke helt.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 MAD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Noen som vet om motstand til hb4 led pærer som holder? Hatt 3-4 stk nå.. De bare ryker. Vurderer å gå tilbake til halogen:p Tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Noen som vet om motstand til hb4 led pærer som holder? Hatt 3-4 stk nå.. De bare ryker. Vurderer å gå tilbake til halogen:pTips mottas med takk! Er nok bare dessverre de dårlige motstandene som finnes Fjærn pæresjekken så slipper du det tullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå