Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

18" ble veldig mye bedre synes jeg også. 18" er perfekt på e39. Kan trygt si denne har gått gjennom en ekstrem forvandling. Kontrasten i forhold til slik den var før er rimelig stor kan man si. Ble kjempeflott! :applause: Hold den clean og dropp leppe, det ser bare harry ut. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er clean denna nå :D

Men burde du ikke hatt en leppe på fangeren? blir litt som e36 M front uten leppe.. ser litt ut som det mangler noe

Ser jo på ingen måte ut som e36 fanger forde ! ;))

Heve litt å space ut blir nok knall :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått seg nytt oljefilter og olje, må jo passe på den ;)

Tok selvfølgelig ikke noe bilde, men tok noen etter en velfortjent vask, får se om de kommer ut i kveld ;)

Kan også nevne at felgene har vokst litt på meg, så med spacere som kommer til uken så tror jeg det blir lekkert!

Samtidig bestilte jeg nye lenkearmer og powerflex til stabstag og bærearmer foran ;)

Har også en ny intercooler på vei nå, takk til Jakobm5 ;) blir noe større enn originalt :D

bupuru5a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta deg i Havreveien på Manglerud i dag tidlig, fet lyd i bilen. Regner med at du så meg,siden jeg snudde meg og pekte :D

Det stemmer nok ;) tror jeg husker en som pekte også :D

Ser deg ofte , men du ser jo bare etter :kose:

Skjønner ikke hva du mener :lol: du får hilse neste gang da :) blinke og vinke og tute og full pakke :)

Nydelig Tzunami!!!! :D :D :D

Takk Hermanoo90

Denne har jo blitt helt perfekt! Fargen er innertier. Ikke noe jalla-plastlepper eller drit på denne..

Takk for det ;) å få slike tilbakemeldinger fra deg setter jeg stor pris på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...