Tzunami Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Synd jeg ikke kan komme, hadde vært fett og sett den bilen Liker den fargen veldig godt! Ja, skulle blitt med men får vel flere muligheter regner jeg med blir du med på vårmønstringen på vallehovin da? Den fargen var fet faktisk! Ja, blir mer og mer glad i den jeg var helt utrolig digg når jeg fikk på fronten og åpnet opp garasjeporten, fikk litt avstand og litt lys på bilen Nice nice! Få ut noen flere skikkelige bilder nå da!? Skikkelige bilder kommer kjedelig at det er mørkt når jeg er ferdig på jobb, men får ta med meg stativ og knipse noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Blir vel noe alla en matt estoril-farge dette vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Det her blir stygt, fysj:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Kanskje jeg blir med på Valle, for se hvor fornøyd jeg er med bilen ^^ Gatebil blir det hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Blir vel noe alla en matt estoril-farge dette vel? Tror nok det er den fargen den er nærmest ja, iallefall av bmw sine farger Det her blir stygt, fysj:D Ja fysj, nesten så jeg angrer Tror ikke jeg hadde dratt det av, uansett hvor mye jeg hadde angret, for jeg går ikke igjennom det strevet der for å gå tilbake til start Kanskje jeg blir med på Valle, for se hvor fornøyd jeg er med bilen ^^Gatebil blir det hvert fall Da sees vi sikkert der iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Veldig fin farge, ser skikkelig kult ut Men du må legge litt av tida i å justere klaringer på lykter og fanger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 så få no orntlige bilder nå da!! treigen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Du må tenke litt på oss som ikke får sett bilen på treffene denne og neste helg..., vi trenger bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Tease satan! Få i gong skikkelige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Var så heldig å få se denne idag på jobben! Ser veldig bra ut, elsker fargen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Veldig lekkert, dette likte jeg går det an å spørre hvor mye dette har kostet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Ja, dette så overraskende bra ut, Joachim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Ja nå venter vi fælt hær da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Noen som vi ha bilder eller? Ble nok en sen natt, håper bare jeg rekker jobb i morgen, for det gjorde jeg ikke i dag Har jobbet intenst siden 5 med både eksos og å senke bilen, må si det er pain å skru ned høyden bak på touring! Men nå er det gjort, har enda 2-ish cm igjen å skru ned foran, mens bak ligger justeringsringene i bunn Vet jeg har litt jobb igjen mtp justering av eksos, justering av fangere og lykter, pluss at jeg har de 4 bakerste vinduslistene igjen å foliere, men dette blir gjort på fredag, skal ta meg en "hviledag" ved å legge dekaler på en båt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Sleng ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå