Jørgen Lie Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Nå er det snart en tråd pr dag om folk som ønsker å vite navn på felger, så i håp om at denne tråden ikke blir slettet, så starter jeg en "Hva heter felgen-tråden" !!! Oversikt over det meste av org BMW-hjul: http://www.bmwstylewheels.com Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 noen som vet hva disse heter? Merket er ats men veit ikke hva modellen heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Lurer på hva disse heter. Finner ikke no navn på de. Sett de på endel SUVer osv. Er 8,5x20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Med min googlekunnskap så klarer jeg ikke finne noe om hverken ATS-felgen øverst eller den du har lagt ut bilde av, Lars89 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Lurer på hva disse felgene heter? Står på min E60. Finner ikke noe navn på de.. ///Mholmis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Fant en som forhandler de. Kan jo spørre de http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=22010772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Lurer på hva disse felgene heter?Står på min E60. Finner ikke noe navn på de.. [ Bilde ] Ganske sikker på at dette kan være KYOWA KR716 bmwtussan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Lurer på hva disse felgene heter?Står på min E60. Finner ikke noe navn på de.. [ Bilde ] http://www.kyowa-racing.com.tw/pc_index.php Edit, var litt sein der ser jeg. Dekkspesialisten Porsgrunn/Skien importerer en god del felger fra Kyowa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Hva heter disse?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Lurer på hva disse heter. Finner ikke no navn på de. Sett de på endel SUVer osv. Er 8,5x20.[ Bilde ] Sjefen min kjører rundt med disse på A6'n sin, mener at de er kjøpt på Dekk1. da har du hvertfall litt mere å gå etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Lurer på hva disse felgene heter?Står på min E60. Finner ikke noe navn på de.. [ Bilde ] Ganske sikker på at dette kan være KYOWA KR716 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 ADV.1 5.01 tror jeg. Edit: Nei, det er Rotiform SNA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 noe som vet va disse heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos10 Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Hva heter disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå