Gå til innhold

"Hva heter felgen(???) tråden" Oversikt over BMW-hjul s.1


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mr. Erling skrev:

Er 20' mindre komfortabel enn 19 tommers?

Inneforstått med at spørsmålet låter litt som om ''hvor - langt-er tauet'', men du skjønner sikkert hva jeg mener?

Tja, det vil vel alltid være mer komfortabelt med mer dekk og mindre felg, men er det merkbart? Tviler på at du hadde merket forskjell om det var en blindtest. Er vel en grunn til at 6-serien kommer på 20" som standard tenker jeg. På en bil som det så ville jeg heller vært opptatt av kjøreegenskaper totalt sett (herunder veigrep) og estetikk, og ikke utelukkende komfort, for det er det plenty av uansett.

Personlig synes jeg f.eks. min 5-serie ble mye bedre å kjøre på 20" og moderat senk enn 17" og uten senk. 21" synes jeg ble for heavy, men 20" er perfekt kombinasjon om estetikk, komfort og kjøreegenskaper. 

Spørsmålet blir vel litt slik: Er joggesko mer komfortable enn dressko? Ja, det er de generelt - men ville du gått med joggesko til den nye dressen din fra Armani? 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
6 minutter siden, rst026 skrev:

Beklager. Mente vossen vfs1

Var det jeg fryktet 😂💰 Syns bare hullene for hjulbolter va så små, men kan være noe form for plugger man setter knn? 

Endret av Sarevok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sarevok skrev:

Var det jeg fryktet 😂💰 Syns bare hullene for hjulbolter va så små, men kan være noe form for plugger man setter knn? 

Har vossen hf3 på min x4. Er standard hjulbolter så tror det er det samme på disse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, rst026 skrev:

Beklager. Mente vossen vfs1

 

24 minutter siden, Sarevok skrev:

Var det jeg fryktet 😂💰 Syns bare hullene for hjulbolter va så små, men kan være noe form for plugger man setter knn? 

Synes ikke disse lignet helt på Vossen vfs1, men vet ikke hva det er. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...