Walkabout Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Det kommer:-) Jeg bestilte M5 LCI Performance-grillen til min, må bare modifisere den litt for å fjerne M5-merket i fronten. Tror det kommer til å bli bra Ikke akkurat så billig i Norge da, 4200 kroner, men halv pris i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Jeg bestilte M5 LCI Performance-grillen til min, må bare modifisere den litt for å fjerne M5-merket i fronten. Tror det kommer til å bli bra Ikke akkurat så billig i Norge da, 4200 kroner, men halv pris i Tyskland. Tenker jeg går for ordinær Performance grill. Hvor handler man den rimeligst mon tro…? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Interesant det med setene, hadde kanskje trodd at komfortsetene ga minst plass. Er 20" piggdekk mer "sportslig" enn 19" piggfrie dekk, antar de piggfrie er litt mykere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Interesant det med setene, hadde kanskje trodd at komfortsetene ga minst plass. Er 20" piggdekk mer "sportslig" enn 19" piggfrie dekk, antar de piggfrie er litt mykere. Ja det ville jeg også trodd men sportssetene opptar av en eller annen grunn vesentlig mer plass. De piggfrie er nok endel mykere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Tenker jeg går for ordinær Performance grill. Hvor handler man den rimeligst mon tro…? www.eurodel.no er ganske rimelige, prøv der! Husker ikke delenummeret i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 Et par bilder av mine to F11 Sondre92, Walkabout og J-A-E reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMV Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Er det GS Split 8,5x20" for sommerhjulene på den F10?Hvordan erfarer du lakk-kvaliteten på de felgene? (GS har visst hatt noen problemer med flassing av lakk på sine felger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Split-felgene må vel anses som en av de bedre felgene til GS Bildeler. I motsetning til jalla-chrome felgene så flasser ikke disse, men man må være ekstremt forsiktig ved isetting av hjulbolter. Det er nemlig ingenting som skal til før lakken slites bort av pipen. Selv når pipen har plastikkbeskyttelse går lakken av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Er det GS Split 8,5x20" for sommerhjulene på den F10? Hvordan erfarer du lakk-kvaliteten på de felgene? (GS har visst hatt noen problemer med flassing av lakk på sine felger) Nei disse felgene kjøpte jeg på Dekk24 i Moss. De ble med F10`a når jeg byttet den inn før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Fått på sorte nyrer på konebilen... Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 flotte biler! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 disse 20 tommerne som du har som sommer og vinterdekk,er det lik dimensjon forran og bak på dem? er det bra komfort når man kjører på 20"? skal hente meg en f11 på torsdag men 18"felgene som står på ser jo fryktelig små ut på den bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kunut Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Hvilke dekk har du på 21"? Og hvordan er de å kjøre på? Mye sporing/støy? Er usikker på om jeg skal gå for 20" eller 21". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 disse 20 tommerne som du har som sommer og vinterdekk,er det lik dimensjon forran og bak på dem? er det bra komfort når man kjører på 20"? skal hente meg en f11 på torsdag men 18"felgene som står på ser jo fryktelig små ut på den bilen:) Jeg hadde 20" sommerhjul på den svarte F10 jeg hadde. Nå har jeg to stk F11. På disse kjører jeg i dag 20" Hakkapeliita 8 på vinteren på den hvite. Veldig veldig fornøyd med disse dekkene. På den svarte F11 kjører jeg i dag 19" Hakkapeliita R. Dette er jo et piggfritt dekk så det er veldig stille å kjøre med. Veldig fornøyd med dette også. Når det kommer til sommerdekk så kjører jeg 21" felgpakker fra GS på begge F11`ene. Den hvite F11 har Concours 1 felger med Falken dekk (255/295). Den svarte F11 har Concours 2 felger med Falken dekk (255/295). F11 er en såpass stor bil at jeg synes 20" ser for smått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Jeg hadde 20" sommerhjul på den svarte F10 jeg hadde. Nå har jeg to stk F11. På disse kjører jeg i dag 20" Hakkapeliita 8 på vinteren på den hvite. Veldig veldig fornøyd med disse dekkene. På den svarte F11 kjører jeg i dag 19" Hakkapeliita R. Dette er jo et piggfritt dekk så det er veldig stille å kjøre med. Veldig fornøyd med dette også. Når det kommer til sommerdekk så kjører jeg 21" felgpakker fra GS på begge F11`ene. Den hvite F11 har Concours 1 felger med Falken dekk (255/295). Den svarte F11 har Concours 2 felger med Falken dekk (255/295). F11 er en såpass stor bil at jeg synes 20" ser for smått ut. Hvordan synes du hakka 8 dekkene er? Bråker de mye? Hvordan er fremkommeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå