Gå til innhold

Hva skjer med all "dritt-praten" her inne?

danny91
 Share

Anbefalte innlegg

sikkert 15-20% av alle folka her inne angriper noen på uansett hva de skriver. er helt latterlig. greit å ha meninger. men er faktisk flere her inne som går på personlig angrep på andre. vil tippe at 99% av folka her inne hadde ikke turt noe om dem hadde stått fram med sine orginale navn, eller vært face 2 face til noen.

dette er jo bare et bil-forum. er vel ikke så vanskelig å la det være et bil-forum insteden for å henge ut folk og oppføre seg som dere er 8år gamle som krangler om hvem som er tøffest og høyest oppe på snøhaugen... geez :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre noen som ikke har annet å gjøre enn å kaste dritt å være ufin, de sitter vel å kjeder seg og vil ha litt underholdning. Men man vet jo fort hvor man har folk da det som regel er de samme brukerne om og om igjen :roll: Stakkarslige folk tenker jeg da... :(

Er litt dumt at det skal være slik, vi er da alle BMW entusiaster og bør heller holde sammen enn å krange å kaste dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har, dessverre, blitt sånn at ytrer du deg på et forum som internett må du gå ut fra å få passet påskrevet.

Enig med op om at det bør være langt på vei unødvendig på et "merkefoum" som feks bimmers, men ekemplene på det motsatte er mange så her er det bare å slålsette seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jo jeg medlem i vacn og. og har bare vag. men pleier jo alltid å bare være morro å gå igjen flere forsjellige forum. bare morro å lese seg til mer kunnskap. men blir bare for dårlig når man ser såpass mange som ikke har bedre å gjøre enn å slenge dritt.

har jo sett veldig lite av det på vacn sine sider. kan vel hende det at det ikke er et anonymt forum. men er jo teit at folk må faktisk slenge dritt generelt (kanskje de føler seg sterkere? e-peen? ) hakke peiling. men dragisk er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig syns jeg det er lite drittslenging her ut ifra medlemsmassen og det faktum at det er et gratis og åpent forum.

Om du vil oppsøke skitkasting så er det jo bare å se i tulletråden..

VACN er muligens det mest velfungerende og diktatoriske forumet i Norge (til 400kr året?) , så at det er av en annen seriøsitet enn dette er uomtvistelig. Men bimmers er og blir Norges eneste fullgode BMW forumet. Det finns tonnevis av spisskompentanse her inne. Det er bare å vite hvem man skal spørre.. ;)

VACN opererer også med fullt navn, noe jeg ikke ønsker å være en del av i dagens langfingrede samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelte post-horer her som har 99% useriøse poster fulle av drittprat. Greit nok for min del så lenge det skjer i tulletråden, men hold det der. En og annen tråd med litt avsporinger i må man vel bare leve med da, men moderatorene skulle slått hardere ned på innlegg som går mer på person enn sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig syns jeg det er lite drittslenging her ut ifra medlemsmassen og det faktum at det er et gratis og åpent forum.

Om du vil oppsøke skitkasting så er det jo bare å se i tulletråden..

VACN er muligens det mest velfungerende og diktatoriske forumet i Norge (til 400kr året?) , så at det er av en annen seriøsitet enn dette er uomtvistelig. Men bimmers er og blir Norges eneste fullgode BMW forumet. Det finns tonnevis av spisskompentanse her inne. Det er bare å vite hvem man skal spørre.. ;)

VACN opererer også med fullt navn, noe jeg ikke ønsker å være en del av i dagens langfingrede samfunn.

ja, for all del. er mange her inne med veldig bra kunnskap. men problemet er (kanskje?) at de er så vandt til de samme spørsmålene om og om igjen at de kanskje går lei av å svare, ser at det er mange som spør om samme tingene her inne, pga de ikke gidder/orker å søke. men vis du vet hvem du skal spørre, så er det vel veldig store sjanser at du får et veldig bra og orgentlig svar fra vedkommende.

men skulle ønske at moderatorene hadde slått hardere ned mot de som bare slenger dritt til værandre. greit om noen evt tar feil om noe informasjon en sjelden gang, men trenger ikke å henge ut noen for det. blir litt teit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig om at det er litt fiendtlig svar istede for å prøve å være snill å "lære" bort egen erfaring. Folk har forskjellige ting å si men om noen mener noe annet så blir det fort krig.Noen er sånn av natur dog det mange gode her inne også. Lov å ta feil å man burde ikke bli snakka nedlatende til selv om man tar feil eller ikke har peil. be the better man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jo jeg medlem i vacn og. og har bare vag. men pleier jo alltid å bare være morro å gå igjen flere forsjellige forum. bare morro å lese seg til mer kunnskap. men blir bare for dårlig når man ser såpass mange som ikke har bedre å gjøre enn å slenge dritt.

har jo sett veldig lite av det på vacn sine sider. kan vel hende det at det ikke er et anonymt forum. men er jo teit at folk må faktisk slenge dritt generelt (kanskje de føler seg sterkere? e-peen? ) hakke peiling. men dragisk er det

Eg og er medlem i vacn og der hadde der blir du heven ut viss du begynner med noe drittpreik :)

Eg sendte til en kamerat der inne på en bil som va til salgs : får du solgt #-o ? Da fikk eg fort melding av moderator at eg ikkje måtte skrive sånn for de kunne ver negativt for selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er så lite selvsikker at i stedet for å tenke på meg selv sitter jeg her og hakker på andre.

Haha. Nei. Faktisk ikke. Jeg forsøker å være positiv, men av og til blir jeg så oppgitt at jeg ikke klarer å holde meg. Dere vet kanskje hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...