Gå til innhold

Wicky124 sin E39 M528iA... Low budget..

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med "ny" bil :)

Denne så jo utrolig hel og pen ut, for å være en e39.

Noen planer videre med den da?

Plan å plan..Må få fiksa skaden foran.. Ser ut til at forskjermen må bankes ut litt og lakkes over.. Utenom det, få den eu ok og bruke den :)

Blir vel senk og felg på den etterhvert også (selv om den er "lav" allerede...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig at du har kommet deg over på riktig serie Wicky! Følger med

hmm...i fare for å såre meg selv så nei...riktig serie er bare 7 serie <3

Men bilen overrasker...Ikke kjørt e39 på 5år nå (med unntak av litt M5 her og der) og er meget fornøyd! Ikke så liten som en 3er, men ikke så fremtredende og "se på meg" som en sjuer.. Glir inn i trafikken uten å skape så mye styr av seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg misunner deg litt ang. denne bilen med tanke for hva du fikk den for. Her gjorde du virkelig et godt kjøp. :)

Når du får fikset de småtingene som er har du fått deg en ganske grei leke-/bruksbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :D Her skal jeg si du gjorde ett vanvittig bra kjøp, mer bil for pengene får du jammen ikke. Liker også planen men å selge de to andre og ha denne som lekebil 8)

Dette er bra, tilbake med ett par tre biler og BMW. Er jo sånn iallfall jeg "kjenner" deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :)

Vært på biltema og kjøpt lyspærer...skiltlys, tåkelys bak, bremselys og kjørelys bak, tåkelys foran (kjøpte "hvit") og begge parklysene foran..Så blir å skru litt ikveld...støvsuge og få rydda den litt innvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye å fikse..egentlig..Må fikse fronten, demontere frontfangern imorgen og se hvor mye jobb som gjenstår for å få den på plass...samt pusse litt på hjulbuen bak (dårlig lakk)...Utenom det, justere håndbrekk, pusse 1 bremserør og bytte hjullager foran som skal til for å få bilen eu-ok...Ingen feil eller mangler utenom det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...