wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 gratulerer da, jeg skal komme og stjele rattet ditt! Du får bytte sjuern din i denna hadde det vært diesel så kunne vi nok snakka mere så egentlig har du lyst på volvoen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Gratulerer med "ny" bil Denne så jo utrolig hel og pen ut, for å være en e39. Noen planer videre med den da? Plan å plan..Må få fiksa skaden foran.. Ser ut til at forskjermen må bankes ut litt og lakkes over.. Utenom det, få den eu ok og bruke den Blir vel senk og felg på den etterhvert også (selv om den er "lav" allerede...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Stilig at du har kommet deg over på riktig serie Wicky! Følger med hmm...i fare for å såre meg selv så nei...riktig serie er bare 7 serie <3 Men bilen overrasker...Ikke kjørt e39 på 5år nå (med unntak av litt M5 her og der) og er meget fornøyd! Ikke så liten som en 3er, men ikke så fremtredende og "se på meg" som en sjuer.. Glir inn i trafikken uten å skape så mye styr av seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Jeg må si jeg misunner deg litt ang. denne bilen med tanke for hva du fikk den for. Her gjorde du virkelig et godt kjøp. Når du får fikset de småtingene som er har du fått deg en ganske grei leke-/bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Gratulerer så mye Her skal jeg si du gjorde ett vanvittig bra kjøp, mer bil for pengene får du jammen ikke. Liker også planen men å selge de to andre og ha denne som lekebil Dette er bra, tilbake med ett par tre biler og BMW. Er jo sånn iallfall jeg "kjenner" deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Ser ut som en flott bil det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Dette var så billig for fin bil at jeg blir litt forbanna! Men bare litt;) gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Gratulerer så mye med det godt kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Takktakk Vært på biltema og kjøpt lyspærer...skiltlys, tåkelys bak, bremselys og kjørelys bak, tåkelys foran (kjøpte "hvit") og begge parklysene foran..Så blir å skru litt ikveld...støvsuge og få rydda den litt innvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Gratulerer med et bra kupp mister! Velkommen tilbake med bmw blant bilparken! Bestemt deg for hvilken stv som skal erstatte S'en og Volvisen? Nå kan jeg endelig spamme din tråd også, mohahahha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Jeg har cremebrune sportseter i min bil. Drømt om grått sportsskinn i alle år. You bastard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Takk for alle godord Er fornøyd med kjøpet selv..Skulle skru litt ikveld, men våknet 0730 fredag morgen og har enda ikke sovet...og kl er 0050 søndag...så jah... får skru imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Gratulerer med godt kjøp.. Så jo meget hel og pen ut på bildene iallefall! Regner med det blir skikkelig senk og råe felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 så ut som et kupp mye som må fikses da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Ikke mye å fikse..egentlig..Må fikse fronten, demontere frontfangern imorgen og se hvor mye jobb som gjenstår for å få den på plass...samt pusse litt på hjulbuen bak (dårlig lakk)...Utenom det, justere håndbrekk, pusse 1 bremserør og bytte hjullager foran som skal til for å få bilen eu-ok...Ingen feil eller mangler utenom det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå