Underground1983 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Ja er noe elektrisk tilleggsvarme tror jeg. Min bli og varm etter noen få min inni bilen og min er en diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Grattis med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Ja er noe elektrisk tilleggsvarme tror jeg. Min bli og varm etter noen få min inni bilen og min er en diesel. Stemmer, på min e90lci begynner det å blåse varmt ganske med engang. Nå finner jeg ikke linken sånn i farten, men det sitter en elektrisk ovn på varmeapperatet. Den fungere fra pluss 5 og nedover så vidt jeg har forstått. Ellers veldig fin bil og fargen er bare helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Når man snakker om solen... http://www.dinside.no/909404/stor-forskjell-paa-varmeeffekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Selgeren kontaktet meg i dag for få en tilbakemelding om jeg var fornøyd med bilen og da nevnte jeg det med at den blir veldig fort varm. Han bekreftet, uten å gå i detalj, at det er en slags elektrisk tilleggsoppvarming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Gratulerer med bilen din, F31 er utvilsomt en meget fin 3'er, også i blått Selv er jeg veldig glad at vi valgte sølv etter 3 blå BMW'er på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Gratulerer med ny BMW, mange som har fått seg nye 3'er her i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Gratulerer med ny BMW, mange som har fått seg nye 3'er her i det siste. Ja, og så er vi heldig med at en del velger bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Takker begge to. Ser den Atle. Den var flott i sølvgrå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Fin bil du har, god å kjøre var den også! Gleder meg til sommeren når det går an å vaske bilene skikkelig, og at de faktisk holder seg rene lengre enn 1 dag Da kommer nok EB fargen til sin rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Takk for det! Jepp skal bli kjekt det. Har fått tak i poleringsmaskin nå, så skal øve meg litt på golfen først og så kanskje prøve meg på BMW'en etterhvert. Finner sikkert noen småriper som klargjørerne har oversett. Uansett skal det legges et lag med Swissvax Blau-weiss så fort temperaturen gjør det mulig. Spørs om det ikke er litt til overs til 116i'en din og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Takk for det!Jepp skal bli kjekt det. Har fått tak i poleringsmaskin nå, så skal øve meg litt på golfen først og så kanskje prøve meg på BMW'en etterhvert. Finner sikkert noen småriper som klargjørerne har oversett. Uansett skal det legges et lag med Swissvax Blau-weiss så fort temperaturen gjør det mulig. Spørs om det ikke er litt til overs til 116i'en din og. Da kommer jeg innom deg med bilen min, så boner du, mens jeg prøver din Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hehe, hvis du tar sjansen på å slippe en amatør til på bilen din med polermaskin så Kommer til å bruke litt tid å prøve meg fram på golfen før jeg rører BMW'en for å si det sånn.. Men hvis du vil teste noe skikkelig voks så kan du alltids før låne krukka med Swissvax for å teste noe annet enn turtlewax! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Hehe, hvis du tar sjansen på å slippe en amatør til på bilen din med polermaskin så Kommer til å bruke litt tid å prøve meg fram på golfen før jeg rører BMW'en for å si det sånn.. Men hvis du vil teste noe skikkelig voks så kan du alltids før låne krukka med Swissvax for å teste noe annet enn turtlewax! Min E39 har jeg levert inn til boning etc. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med min F31, har lurt på å kjøpe Swissvax, men vet ikke hvilke produkter jeg trenger, og om man bør bruke maskin. Når jeg tidligere har tatt meg av boning så har det vært manuelt uten maskin. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilunde Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hehe, hvis du tar sjansen på å slippe en amatør til på bilen din med polermaskin så Kommer til å bruke litt tid å prøve meg fram på golfen før jeg rører BMW'en for å si det sånn.. Men hvis du vil teste noe skikkelig voks så kan du alltids før låne krukka med Swissvax for å teste noe annet enn turtlewax! Min E39 har jeg levert inn til boning etc. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med min F31, har lurt på å kjøpe Swissvax, men vet ikke hvilke produkter jeg trenger, og om man bør bruke maskin. Når jeg tidligere har tatt meg av boning så har det vært manuelt uten maskin. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Det er nok mange flinke detailere i området som kan ta bilen din hvis du vil sette vekk jobben. Hvis du er interessert i å lære selv så anbefaler jeg å lese på http://www.dcn.no Leser en del der selv og det er mye å lære, men virker veldig givende å gi bilen et skikkelig løft i lakken når det trengs. (Er noen sinnsyke eksempler i Show & Shine delen på dcn.no forumet) Hvis klargjøreren av bilen din har gjort en god jobb bør det ikke være for mange riper og da klarer du deg nok uten maskin som stort sett trengs for å polere vaskeriper og lignende. Så lenge du ikke kjører den gjennom vaskemaskin, men vasker for hånd vil den holde seg ripefri mye lenger. (Står mye om vask på dcn.no forumet) Ellers er det jo mange rimeligere alternativ til Swissvax som gir like gode/langvarige resultat. Jeg kjøpte voksen pga det er litt stas med voks som er tilpasset BMW lakk når en først kjøper ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå