Gå til innhold

Ellingsen sin BMW Z4 Coupé - til salgs

Anbefalte innlegg

Godt valg! :lol::applause:

Nydelig farge også. Kler bilen meget godt. Gleder meg til å se denne. Du skal ikke hive deg med på MODBALL da? Da blir vi tre Z4Coupeer 8)

Hehe ja kan tenke meg at du liker denne :P Blir nok ikke MODBALL i år, men kanskje neste?

Fikk forøvrig et bilde av interiøret, som ikke ser så hakkande gale ut! I tillegg et bilde av felgene som følger med:7i05xnpwoie3tg3j2vfx.jpg

3uws962tqr67anfb3lds.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z3, Z8, Z4, X3, X5, X6 ble/blir lagd på fabrikk i USA. Men enig! Z3 coupe, z4 coupe er noe av det kuleste bmw har produsert..Noen store planer du har LasseEllingsen? Eksos,felger mm?

Jeg tokk kanskje feil der ja Christian :P men Z8 og E89 er produsert i Tyskland og E83 er produsert i Østerrike :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med drømmebil. Z4 og Z3 coupe er noe av det råeste som har rullet ut av München.

Takktakk! :mrgreen:

Store planer blir det nok ikke. Vertfall ikke i første omgang. Blir nye felger (må få litt tips), fjærbeinstag og så blir det sikkert m-frontfanger. Senk blir det nok ikke da jeg er temmelig lei av å kjøre grisesenket bil :P hehe..

Det kommer nok helt sikkert flere planer med tiden, men nå gleder jeg meg mest til å bare få bilen! :D det er bekreftet at det er denne jeg skal ha og at den er leveringsklar ila neste uke!!!! :D :D da kommer julenissen :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...