e30 tic Skrevet Oktober 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2020 Noe liv i dette forumet? vekker liv i noen døde tråder. fikk kjøpt meg ny vinter brakke bruks bil. 530xd sewdan som snart har gått 300.000, blir artig å se hvor mye e60 virus den skal klare å samle i mitt eie.. den virker dog godt påpasset å fast å fin i fisken langs veien sveigis og Weltzin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 28, 2020 Share Skrevet Oktober 28, 2020 Se her ja e6x igjen du . Jeg sitter med det inntrykket at selv om noen sier de aldri skal ha en sånn bil igjen ,så dukker det opp igjen . Jeg må og innrømme at jeg snuser på e6x av og til . Men med den km standen ,så regner jeg med du har funnet en som er godt passet på Gusdal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2020 jeg trør jo alltid i fella men lav pris å høy km så jeg forventer litt utlegg, men facelift 3 liter klarte jeg ikke gå forbi, det hjalp at BMW har lakkert nesten hele bilen pga hærverk også. Sedan var overraskende mye bedre en stv kjøremessig syns eg sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2021 Noen flotte bilder som en flknk korsk foto mann knipsa i sommer. Treffet i Sokndal var helt topp gamle e30en fikk testa to drag race før vakum slangen til wg hoppa av p den gikk rett i overboost StigJ, sveigis, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 25, 2021 Share Skrevet Desember 25, 2021 Den 02en er bare helt nydelig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå