M3 Yngve Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Takk Ja, var syk kult å se det komme så mange bimmers på rekke å rad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Knallbra treff og meget bra oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Ja, dette var helt topp. Litt kaldt, men det kan selvfølgelig ikke dere noe for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Takk Ja, var syk kult å se det komme så mange bimmers på rekke å rad passe tøft å se bilen din og turbo E30'n komme av E18 i motsatt retning å Bra treff, imponerende oppmøte og mye ålreite folk å prate med Legger ut bilder seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Kom litt seint, men fikk med meg slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Latterlig oppmøte, vi var 42 biler i det vi kjørte videre fra Drammen! Den lengste kolonnen jeg har vært med på, dødsgøy Veldig imponerende variasjonav biler.Takk til arrangørene. Det var såpass mange biler ja!! Var artig start på treff-sesongen dette Håper noen lager en bildetråd og legger ut link her.. Grattis til Yngve flott børse, spess når vi møtte deg i avkjøringa på vei til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Takker for ett veldig bra og artig treff Var riktig nok en veldig kald vind men så lenge det ikke regner så klager ikke jeg Var utrolig bra oppmøte synes jeg, veldig variert blanding av biler og MYE gromt å hvile øynene på Synes også det var ett klart flertall av BMW så på set og vis så gjorde det ingenting at VAG også var der. Vi joina kolonna ved Telemarksporten, gikk greit bortover men selvsagt med litt gassing av og til. Man blir jo som unger..... Håper på treff neste år.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Kollonna fra Drammen og Oslo klarte å moderere seg! Det var overraskende, til tross for at jeg hadde noen raptuser selv Fikk grei fart på vogna noen ganger, men medpassasjer og jeg filmet en god del og ville ha med alle (de fleste) i kollonna. Jeg kjørte kanskje den eldste BMWen på treffet? Jeg så det ikke igår kveld, men idag var bilen full av såpeflekker javnt over hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Takk for et herlig treff!! Fikk jo nesten sjokk når jeg så hvor mange biler som stod på plassen der. Mye fint å hvile øynene på, og gratulerer til alle som fikk pokal. Vel fortjent - alle som en! Følte meg nesten utilpass uten bmw haha. Og helt SUPERT at dere hadde musikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Kjempebra opplegg, masse flott å se på. Takker for turen til alle fra sør som var med Hvem stakk av med prisen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 viewtopic.php?f=6&t=258579 Bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Kanontreff! Stor takk til Kenneth (Kny) og Glenn (Glenglen) for å gjøre tradisjon ut av dette Får vel gratulere Yngve og MagnusHN med premier også, samt denne Golfen som vant originalprisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Utrolig bra treff! Kjempeopplegg! Imponerende variasjon og kvalitet på bilene som kom. Mye flinke folk her i landet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Fint treff i dag, selvom det var bikkjekaldt Fikk utrolige 6 stemmer, selv med gammel original 528i som ikke engang er senket Veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Hvor mange stemmer fikk Yngve? Han stod jo og telte lapper i en evighet haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå