Gå til innhold

Cars & Coffee 2013 treff

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 429
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Latterlig oppmøte, vi var 42 biler i det vi kjørte videre fra Drammen! Den lengste kolonnen jeg har vært med på, dødsgøy :) Veldig imponerende variasjonav biler.

Takk til arrangørene.

Det var såpass mange biler ja!! Var artig start på treff-sesongen dette :D

Håper noen lager en bildetråd og legger ut link her..

Grattis til Yngve :) flott børse, spess når vi møtte deg i avkjøringa på vei til treffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for ett veldig bra og artig treff :D Var riktig nok en veldig kald vind men så lenge det ikke regner så klager ikke jeg :wink: Var utrolig bra oppmøte synes jeg, veldig variert blanding av biler og MYE gromt å hvile øynene på 8) Synes også det var ett klart flertall av BMW så på set og vis så gjorde det ingenting at VAG også var der.

Vi joina kolonna ved Telemarksporten, gikk greit bortover men selvsagt med litt gassing av og til. Man blir jo som unger..... :P Håper på treff neste år.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollonna fra Drammen og Oslo klarte å moderere seg! Det var overraskende, til tross for at jeg hadde noen raptuser selv :oops: Fikk grei fart på vogna noen ganger, men medpassasjer og jeg filmet en god del og ville ha med alle (de fleste) i kollonna.

Jeg kjørte kanskje den eldste BMWen på treffet? Jeg så det ikke igår kveld, men idag var bilen full av såpeflekker javnt over hele :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et herlig treff!! Fikk jo nesten sjokk når jeg så hvor mange biler som stod på plassen der. Mye fint å hvile øynene på, og gratulerer til alle som fikk pokal. Vel fortjent - alle som en!

Følte meg nesten utilpass uten bmw haha.

Og helt SUPERT at dere hadde musikk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...