johnja Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Winter experience, artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 ÅÅÅ. Det der så sykt morro ut! Hva var anledningen til at du fikk være med på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Det er vel at jeg har vært kunde hos bmw i noen år nå. Og ja, det er veldig morro. I tillegg er det ganske lærerikt, det er helt håpløst at ikke muligheten for "privat" kjøring er tilstede. Jeg tror det hadde vært gull verdt for å finne bilens, og egne grenser/begrensninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Kan anbefale dette fikk være med på dette rett etter at jeg ble 18, bursdagsgave fra mine foreldre. helt rått hvem racersjåfør var det du satt på med? Når jeg var der var Tommy rushtrafikk som sto for kjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Det der så artig ut, var M bilene også utpå isen eller sto de bare til pynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Jeg har alltid hatt en drøm om å få være med på dette. Er det mulig å delta ved å melde seg på og betale (isåfall, hva koster det?), eller er det kun for inviterte/gode kunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Tommy Rustad fikk opp en imponerende fart med en manuell 328I, som alt av hjelpesystemer var fjernet på. Den motoren imponerte meg, meget sterk. M-bilene stod der bare til pynt men det var fin pynt da For å være med, så må man vel være kunde, jeg har i hvert fall blitt innvitert pga mitt kundeforhold til Bilia. Det er et begrenset antall plasser til hver forhandler har jeg skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Den M5en var rå. Digger den stylinga/safety car opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Den M5en var rå. Digger den stylinga/safety car opplegget. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Jeg har alltid hatt en drøm om å få være med på dette.Er det mulig å delta ved å melde seg på og betale (isåfall, hva koster det?), eller er det kun for inviterte/gode kunder? Det er fullt mulig, koster ca 8000kr sjekk ut denne http://www.bmw.no/no/no/insights/winter ... ience.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Har vært innom der noen ganger, mener jeg sendte en mail også en gang uten å få svar. Nå har jeg ihvertfall et utgangspunkt. Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 det der ble vi lovd og være med på og etter og ha kjøpt 3 nye bmwer på 3 år, men ble aldri noe av. synd igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Har vært innom der noen ganger, mener jeg sendte en mail også en gang uten å få svar. Nå har jeg ihvertfall et utgangspunkt.Takk skal du ha. Bare hyggelig det anbefales på det varmeste. Det å få kjøre helt nye BMWer på is med pigg/ambulanse pigg, hvor instruktørene sin oppgave er at du skal leke med bilene er helt fantastisk Pluss om sikkerhet i disse bilene driver allerede å setter av penger for å dra ditt neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Så du var også der ser jeg Var på samme selv, fra mandag til tirsdag. Utrolig bra og lærerikt! Fikk virkelig testet bilene der og man finner fort ut for et drog 5 serien er på is i forhold til 1 og 3 serien Favorittene var 120d Xdrive og 320d med M Performance stæsj. Så greidde jeg å få kloa i M550d når vi skulle kjøre bilene opp fra isen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Så du var også der ser jeg Var på samme selv, fra mandag til tirsdag. Utrolig bra og lærerikt! Fikk virkelig testet bilene der og man finner fort ut for et drog 5 serien er på is i forhold til 1 og 3 serien Favorittene var 120d Xdrive og 320d med M Performance stæsj. Så greidde jeg å få kloa i M550d når vi skulle kjøre bilene opp fra isen Så da var vi der samtidig 5'ern hadde ikke sjangs på kjeglekjøringa nei. Men må si jeg ble mektig imponert av den røde 316ia, den var overraskende sprek og letthåndterlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå