Gå til innhold

Den lille bilrelaterte TV-serie-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Det er bekreftet at Top Gear kommer på luften søndag 30. juni. :)

Får nok en gang håpe at det blir mindre barnehagehumor som tydelig kommer fra manus, og mer slikt det var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt i gang med å se Top Gear fra starten! Utrolig artig å se hvordan det var for lenge siden. I den første episoden var lokalet nesten tomt for mennesker, men nå som jeg er på ep. 6, begynner det å bli en del folk der. Har akkurat sett sesong 11 ferdig før jeg fant ut at det er kjekt å se alt fra start (sett mye her og der, aldri fulgt noe mønster!) :D

Jeg liker ikke Fifth Gear, er jeg den eneste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fifth Gear kan være litt kjedelig iblandt, men jeg liker det faktisk. :) Spesielt de nyeste sesongene.

Top Gear har forresten begynt igjen ikveld (sesong 20), og ligger allerede på nett rundtom. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Tar ikke helt av i denne tråden, men uansett.

 

Top Gear nærmer seg sin 21. sesong (blir mest sannsynlig sendt 2. februar i England, men dette er ikke offisielt bekreftet), og i den forbindelse har det kommer noen små "teasers".

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var et friskt pust, et litt annerledes bilprogram. :)

 

Ellers så skal jo Autofil starte opp på TV Norge i løpet av våren med Fredric Aasbø som programleder, så får håpe det blir verdt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sånn til opplysning så kom det ny Top Gear-episode i kveld der bl.a. M135i testes mot Mercedes A45 AMG og Golf GTI. :)

 

I tillegg blir Porsche 918 testet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Morsomt intervju. :) Wheeler Dealers er absolutt en av mine favoritter når det kommer til bilrelaterte programmer.

 

Over til noe litt annet. De som bryr seg har sikkert fått det med seg, men i kveld har programmet Panser premiere på TV Norges kanal MAX kl. 21:30. Bak dette står flere fra Autofil (bladet), og hovedprogramleder er Fredric Aasbø som er relativt kjent for sin suksess innen drifting.

 

Litt mer info her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...