Gå til innhold

Den lille bilrelaterte TV-serie-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Googlet og fant denne, men det spørs hvor lenge det blir liggende på Vimeo.

 

http://topgearspecials.com/top-gear-season-22-patagonia-special-part-1/

 

Takker... og for de som vil ha en litt mer utvidet beskrivelse av V8 motorens prinsipper kan jeg anbefale denne artikkelen... :)

 

http://bimmers.no/page/articles.html/_/bimmers/bmw-og-rekkeseksere-%E2%80%93-en-kort-motorteknisk-gjen-r53?st

 

Du verden så fin konstruksjon Porsche 928 egentlig var. Jeg savner min gamle når jeg ser denne episoden av Top Gear.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I forbindelse med kommende sesong av Top Gear hadde BBC en "live event" på YouTube i går med litt ting og tang ang. Top Gear og den nye sesongen. Vel verdt en titt.

 

 

Det kan vel også nevnes at Garasjen er tilbake på Viasat4, og for de som ikke har denne kanalen ligger alle episodene ute på Viasat4Play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...utenom Norge der det blir sendt om tre måneder grunnet oppstart av en eller annen BBC-kanal mener jeg å ha lest. Usikker på om NRK sender det grunnet dette, de pleier vel å ligge en uke eller to bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fifth Gear har returnert, og ny sesong har akkurat startet.

 

Her er en liten preview, og legg merke til at Chris Harris er med som gjest. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et eller annet sted (Tiff på Twitter??) at Chris skulle være med ja. Kaprer 5th Gear han så klarer de endelig å ha stor tiltrekningskraft blant publikum. CH sluttet i Drive og selvstendige kanalen hans (som jeg har stor tro på, fordi han kan lage videoene akkurat slik han ønsker nå, uten innspill fra diverse sjefer) får fortsatt hundretusenvis av seere hver gang han legger ut video. Blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...