flobben Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Prøvde å kjenne etter, virket som at det var en del plass, men veldig vanskelig og vurdere. ArneR kjører jo med samme dim og litt høyere et så funker det for han innover burde det gå greit her også tenker jeg Arne sine felger her http://bimmers.no/topic/720753-arne-sin-bmw-f11-535d/page-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Gratulerer med fine felger:) Tror det kommer til å gå helt fint med tanke på subbing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Satser på at snøen holder seg borte fremover HPVL, Sondre92 og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Kan jo gjøre en liten oppdatering her mens man sitter og nyter sommervarmen på terassen. Siden man fikk en kidd i oktober i fjor og pappaperm starter om noen få dager måtte vi ha en bil til. Dama jobber i Moss og pendling med tog passer dårlig i forhold til å ha kid når det tar mer en det dobbelte av tid. Så da en kompis skulle fornye firmabilen sin, endte vi med å ta over hans gamle. På tre år har den rullet 177000km, så prisen ble ikke så gæren. Dette er en skikkelig ræser av en bil, hele 115hk drar de ut av 1.6 litern, man kan si at man merker at Bmwn har mer effekt. Sånn kjøremessig så er Volvo helt klart rettet mot komfort, og forskjellen på 17" kontra 21" er veldig merkbar. Hadde nok sett meg litt blind på dette merker jeg, for merker nå godt at det rister og bråker en del mer i Bmwn. Ellers er Volvoen en Summum edition. Det vil si største utstyrspakken, med el justerbart førersete, skinn, navi, dab+, bluetooth. volvo on call app som er ganske kul. Man kan få full status på bilen og fyre motorvarmer fra mobilen. Bmw har vel en liknende løsning også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Fornuftig å velge ordentlig bil til pendling i stede for å la seg friste av dette ELbil hysteriet. Dieselmotor, gode seter og cruisecontroll er alt man trenger til pendling Forøvrig så må jeg si det høres litt ut som om F11en blir byttet til en Volvo snart, du har snakket mye opp om Volvo i det siste Håper jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2014 Nope ingen Volvo på meg gitt, får holde med at kjerringa har. Planen er nye femmern når den kommer, eventuelt steget opp til x5. Vurderte Tesla, men da måtte Bmwn blitt solgt da to biler til over 600 hadde blitt litt drøyt. Å la dama pendle med en Tesla mens jeg kjørte rundt i en 1.6 ble litt vel uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Veldig pen sølv F11, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Nope ingen Volvo på meg gitt, får holde med at kjerringa har. Planen er nye femmern når den kommer, eventuelt steget opp til x5. Vurderte Tesla, men da måtte Bmwn blitt solgt da to biler til over 600 hadde blitt litt drøyt. Å la dama pendle med en Tesla mens jeg kjørte rundt i en 1.6 ble litt vel uaktuelt. Det er godt å høre, ikke noe galt med Volvo men hver sin bil til sitt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Noe nytt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Litt er det. Comfort access endelig i orden. Fikk trøbbel med den, når jeg gikk forbi etter å ha låst bilen på høyreside, så begynte den bare plutselig å låse opp og stod og gjorde det en stund til den deaktiverte hele låssystemet. Noen ganger til og med nøkkelen. Tappet batteriet gjorde det også. Også har jeg fått en ny vinterfelg, etter at den ene plutselig begynte å flasse. I dag ble alle felgene vasket og satt inn med coating, så nå skal både bil og hjul være klar for vinteren, eneste som mangler er service, som er bestilt og blir utført i slutten av mnd. Ser bilen har rullet hele 13k siden mars 2013, så blir ikke akkurat slitt i hjel for tiden heller....jaja..jo også en liten ting til, sinkslipp på c-stolpen er funnet, dette,er,vurdert og send inn til Bmw så venter på svar der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Litt er det. Comfort access endelig i orden. Fikk trøbbel med den, når jeg gikk forbi etter å ha låst bilen på høyreside, så begynte den bare plutselig å låse opp og stod og gjorde det en stund til den deaktiverte hele låssystemet. Noen ganger til og med nøkkelen. Tappet batteriet gjorde det også. Også har jeg fått en ny vinterfelg, etter at den ene plutselig begynte å flasse. I dag ble alle felgene vasket og satt inn med coating, så nå skal både bil og hjul være klar for vinteren, eneste som mangler er service, som er bestilt og blir utført i slutten av mnd. Ser bilen har rullet hele 13k siden mars 2013, så blir ikke akkurat slitt i hjel for tiden heller....jaja..jo også en liten ting til, sinkslipp på c-stolpen er funnet, dette,er,vurdert og send inn til Bmw så venter på svar der. Hvordan coating har du brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Handlet denne, bare hatt på en uke, men spylet av volvoen i dag og det så veldig bra ut. http://www.detailersclub.no/forum/topic/21687-fusso-coat-12-months-wax/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Resultatet etter en uke på volvoen, bmwn ble ikke tatt ut i regnet da den fortsatt er ren. volvoen står ute pga bare en garasjeplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Hmmm.... Service tatt på 51000km, kostet 14lapper. Ble litt sjokkert over at service skal koste såpass, men ok. To år til neste gang, selv om jeg syntes det var tidlig med bremseklosser bak skifte. Ellers så er det fortsatt tull med elektriske, nå er det lyset under døra høyrebak som har bestemt seg for å lyse hele tiden bilen er i gang. Så da er det tilbake til verksted for å finne ut av det. Tror i løpet av mine 20mnd eiersskap så har bilen vært tre mnd på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå