Gå til innhold

M3 vraka

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Har vel hatt bra fart igjennom dumpa/svingen der.. Trafikken går normalt i 40-50 der..

Åssen har han klart det midt på dagen? Jeg kjører der hver dag, ser ikke helt åssen trafikken tillater at man kommer så mye fortere enn 40-50 der noen gang.

For ikke å nevne at veien er helt grusomt dårlig der i tillegg.

Akk, da var det ikke lenger noe morsomt å titte på når man kommer på parkeringsplassen på Høgskolen i Østfold :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vel hatt bra fart igjennom dumpa/svingen der.. Trafikken går normalt i 40-50 der..

Åssen har han klart det midt på dagen? Jeg kjører der hver dag, ser ikke helt åssen trafikken tillater at man kommer så mye fortere enn 40-50 der noen gang.

Akk, da var det ikke lenger noe morsomt å titte på når man kommer på parkeringsplassen på Høgskolen i Østfold :(

Det er veldig dårlig vei akkurat der ja. Veldig sporete så kan ha vært det kanskje?.. Uansett kjedelig og håper det går bra med fører/passasjer. Vanskelig å se om det er store nok skader for komdemnering, men det koster å fikse det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto flere ganger en E36 M3 og en rød Mazda RX-7 der i fjor når jeg gikk der :) I tillegg til Cossien min 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like viktig å poengtere at bilen hadde stor motor. kunne like gjerne skjedd en 325-330i.

Jeg holder på å bli gal av folk som sier jeg kommer til å kjøre meg ihjel med min s38 e30.

Trenger ikke alltid ha full gass selv om man har stor motor?! Lettere at det hender seg men, still....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like viktig å poengtere at bilen hadde stor motor. kunne like gjerne skjedd en 325-330i.

Jeg holder på å bli gal av folk som sier jeg kommer til å kjøre meg ihjel med min s38 e30.

Trenger ikke alltid ha full gass selv om man har stor motor?! Lettere at det hender seg men, still....

Helt klart! Mann kjører oftere mer tulling med liten motor :P

Da kjører mann det det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dobbelt så stor snittfart med e36 325 min enn med e30n.

Drar jo på ut fra kryss og slik, men aldri høye hastigheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dobbelt så stor snittfart med e36 325 min enn med e30n.

Drar jo på ut fra kryss og slik, men aldri høye hastigheter :)

Der denne ulykken skjedde har han nettopp kommet fra et kryss da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen jeg kjenner kjenner duden. 18/19 år og hadde eid den i 3 dager.

Jeg tror han prøvde å legge den brei der og hvis det er riktig så er jo ikke det så rart at det gikk til skogen. Legge bilen i brei i begynnelse av nedoverbakke er risky nok men når det da blir oppoverbakke igjen så vil du få bedre feste i det hele bilen blir pressa og da skal det jo litt skills til for å holde bilen på veien uten å flekke av eller overstyre. Men det kan jo hende det var noe annet som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...