RemyNG Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 Hehehe få lov faktisk 😂 Lassi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 5 timer siden, RemyNG skrev: Hehehe få lov faktisk 😂 jeg mener du SKAL ta mitt også bedre? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: jeg mener du SKAL ta mitt også bedre? ^^ Hahaha eller jeg kan trekke det i rosa plysj for deg sånn at det passer deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2016 Jada idag kom dagen den store dagen jeg venta på lenge. En ny milepæl for bilen Så neste den trenger nå er en olje service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 1 time siden, RemyNG skrev: Hahaha eller jeg kan trekke det i rosa plysj for deg sånn at det passer deg bedre sweeet! gz med 300k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Kondolerer med overgangsalder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 Nå, Gabz skrev: Kondolerer med overgangsalder hahahahhaha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 Hahaha 😂😂. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 En liten update på gang, driver og farger de nye setene jeg henta meg som var utgangspunktet blå men veldig slitt blå. Har også fått tak i takvinge til bilen som jeg skal lakkere litt senere. Freakshow og Bækkmann reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Skal du bare farge senteret i setene, eller hele setet også? Blir spennende å se hvor slitesterkt dette blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 16 minutter siden, Saltkjelen skrev: Skal du bare farge senteret i setene, eller hele setet også? Blir spennende å se hvor slitesterkt dette blir. Tenkte i utgangspunktet og farge kun senteret altså erstatte det blå til cinnamon. Så tar og farger skinn listene i det samme og dørtrekket, så jeg får litt mer to delt interiør. Blir det ikke bra så farger jeg resten kjøpte nok farge til og dekke komplett interiør ja er spent selv, de mente at det skal være temmelig holdbar så lenge forarbeidet er gjort ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Spennende! Personlig tror jeg nok helfargede seter (med evt. sorte setrygger) ville vært det beste, men det er jo ikke verre enn å farge resten også. Hold oss gjerne oppdatert på holdbarheten. RF91, Freakshow og Bækkmann reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 Ja det var det jeg satt og tenkte på først egentlig. Men så ble det prøve dette først og se, blir det ikke sånn jeg vil så blir det hele seter. Jepp skal det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 enig med saltkjelen! hel farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Fytte grisen så tøft. Gleder meg til ferdig resultat! Hvor kjøpte du fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå