Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Freakshow skrev:

jeg mener du SKAL ta mitt også :D
bedre? ^^

Hahaha eller jeg kan trekke det i rosa plysj for deg sånn at det passer deg bedre :D 

Skrevet

Jada idag kom dagen den store dagen jeg venta på lenge. En ny milepæl for bilen :P 

13650489_10154173858362247_889560196_n.jpg

Så neste den trenger nå er en olje service :P 

Skrevet
1 time siden, RemyNG skrev:

Hahaha eller jeg kan trekke det i rosa plysj for deg sånn at det passer deg bedre :D 

sweeet! gz med 300k

• 3 weeks later...
Skrevet

13987150_10154245605301047_1953138377_o.jpg

En liten update på gang, driver og farger de nye setene jeg henta meg som var utgangspunktet blå men veldig slitt blå. :D

Har også fått tak i takvinge til bilen som jeg skal lakkere litt senere. 

Skrevet
16 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Skal du bare farge senteret i setene, eller hele setet også? Blir spennende å se hvor slitesterkt dette blir. :)

Tenkte i utgangspunktet og farge kun senteret altså erstatte det blå til cinnamon. Så tar og farger skinn listene i det samme og dørtrekket, så jeg får litt mer to delt interiør. Blir det ikke bra så farger jeg resten kjøpte nok farge til og dekke komplett interiør ;) ja er spent selv, de mente at det skal være temmelig holdbar så lenge forarbeidet er gjort ordentlig. 

Skrevet

Ja det var det jeg satt og tenkte på først egentlig. Men så ble det prøve dette først og se, blir det ikke sånn jeg vil så blir det hele seter. Jepp skal det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...