Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Freakshow skrev:

ser bra ut dette remy! :)
hva blir neste prosjekt? ;) stor BC? :P

Nja korrekt 😂😂 har en komplett ledningsnett fra en 528 med stor bc og navi så kunne begynt på det 😁😁 har også cluster med stor bc uten pixel feil liggende og 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Turbo-HF skrev:

 

Takk 😁😁, ja fra en bil med null ekstra utstyr og stoff seter og temmelig sliten bil. Til en bil som har fått det meste av ekstra utstyr og bedre vedlikehold. Godt den fanget noens øyne på treffet 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En liten vinter prosjekt, har sett meg lei på 19" felgene da de er litt for stort for min del. Så fått tak i 18" ASA felger som jeg skal pusse opp, få fjerne chrome legeringen og pussa leppa. Og ordna nye dekk på felgene.. Blir vel 265 bak og 235 framme sånn som det i utgangspunktet står på nå. Litt strekk men ikke for mye.

14423581_10154362562436047_298359658_o.jpg

Har også fått tak i Rondell D58 felger i 17" som vinterfelger med vinterdekk så da er det slutt på de fæle 15" jeg har hatt lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel mulig jeg gjør det :P men da blir det faen så breit, står allerede 265 dekk på med strekk fra før. Da må jeg jo begynne og bygge ut hjulbuene. Men nei blir ikke 19" er så jævlig lei og kjøre på 19" nå haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...