RemyNG Skrevet September 13, 2017 Forfatter Share Skrevet September 13, 2017 32 minutter siden, salnes34 skrev: Ser meget bra ut! Var litt skeptisk når du skulle begynne å farge et helt sete men ser at du har gjort dette før Takk takk 😊. Nja har nok farget en god del skinn deler før inkluderer interiøret som står i 523'en. Men aldri begitt ut på hele seter, men er bare begynne ett sted og fullføre det 😊. Blir veldig spennende å se åssen det faktisk blir på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 13, 2017 Forfatter Share Skrevet September 13, 2017 9 minutter siden, Carlsius skrev: Takk ☺️. Er meget fornøyd, har vært på leit lenge faktisk. Stemmer disse sto i den som sto på Kaldheim. Så fikk en kompis som har avtale med de til å hente setene og lagre de fram til fikk henta de. Jobben er heldigvis ganske rett fram men det tar mye tid spesielt mellom hver lag der man må vente til fargen har tørket. Forrige interiøret jeg kjørte i gang med regnet jeg med sånn ca 50 timer i bare arbeid uten ventetid. Nå har jeg fått tak i kompressor og airbrush sett så nå går det mye fortere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 13, 2017 Forfatter Share Skrevet September 13, 2017 Da var sitteputa og tatt. Nå har jeg begynt med passasjer sete forhåpentligvis har jeg nok farge for begge setene og dørtrekka før ny farge kommer. danskiii og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 13, 2017 Share Skrevet September 13, 2017 Dette blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 Da er hvertfall første sete ferdig. Nå er det kun tørking og herding. Holder på med andre setet nå men airbrush sprøyta tok selvfølgelig kvelden så må få tak i nytt. Tror jeg hadde altfor mye trykk på den. danskiii og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 No rest for the wicked 😂. Nå nærmer seg ferdig med passasjer sete. Bare nakkestøtten igjen. Så ser jeg fargen holder akkurat til dørtrekkene før det er tomt 😂 Håper jeg får fargen neste uke så er det bare baksete igjen. Men begynner å montere framstolene til helga håper jeg. Må legge opp elnett, memory og el rattstamme så går nok noen timer der. Ingvaldsen og sAlnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 Ser bra ut dette! Cinnamon er en fin farge. Hvilke finish bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 (endret) 3 timer siden, MagnusHN skrev: Takk takk 😊. Tror det blir veldig bra når alt er ferdig 😊. Jeg gikk for Satin, gjorde det med forrige interiør. Litt redd for matt blir altfor matt. Det ser hvertfall meget bra ut i Satin. Endret September 14, 2017 av RemyNG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 æsj så fælt remy. kommer ned i helga og henter stolene du kan ikke ha disse i din bil! FYSJ! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 Da var begge stolene ferdig. Kun tørking og herding igjen av finishen. Begynner og demontere imorgen 😊. Så går stolene rett inn. sAlnes og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 14, 2017 Forfatter Share Skrevet September 14, 2017 17 minutter siden, Freakshow skrev: æsj så fælt remy. kommer ned i helga og henter stolene du kan ikke ha disse i din bil! FYSJ! xD Yeah over my dead body and dead ghost body 😂😂 er veldig fæle greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 14, 2017 Share Skrevet September 14, 2017 7 minutter siden, RemyNG skrev: Yeah over my dead body and dead ghost body 😂😂 er veldig fæle greier hahahaha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 15, 2017 Forfatter Share Skrevet September 15, 2017 Heia bloggen. Idag ble installering av fremsetene og el rattstamme. Dette var noe jeg hadde gruet meg til fordi det er så mye som må ut av bilen for å få alt på plass. I og med at setene kommer fra en facelift E38 så var også kontaktene annerledes. Så da ble det temmelig klipp og lim. Fått ut litt av interiøret. Heldigvis er teppe delt fremme så jeg trenger og ta ut baksete eller bakteppe. Svart preface kontakt er byttet ut med gul kontakt. Bilen har utgangspunktet ikke Elseter fra før av så pluss kabelen måte strekkes dette skal da videre opp mot sikringsboksen bak hanskerommet. Så ned til den hvite boksen i bildet. For passasjerer sete så må sleeprele inn sånn at GM gir signal til rele at nå har gått 16min og strøm av. El rattstamme på plass og koblet sammen med elsetene. Første sete i og alt funker som det skal 😊. Forbanna tunge de setene 😂 Og fører sete på plass. Dekslene rundt rattstamme er tatt inn for trekke i skinn. Forhåpentligvis kan jeg begynne med dørtrekkene ikveld Også er det tid for litt skinn. Litt kontaktim så skal vel dette holde seg bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 15, 2017 Share Skrevet September 15, 2017 Snadder så det gjorde seg! Må få en bil som jeg kan farge på selv en dag, for det var helt fortreffelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå