Gå til innhold

F10 520D | HRE felger • KW • M-Performance • 3D Design - Nye bilder s.33


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Så ikke akkurat så veldig vintermodus ut den der! :P Så utrolig bra ut med spacere :)

 

Er litt spent på hvordan det blir med så lav front hvis det skulle komme mye snø, men vi er jo ikke plaget av det her på Karmøy.  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hvordan fungerer hakka R2 synes du? :) flotte bilder! :)

Nå bor jeg på kysten på sørvestlandet med lite snø og mye salting denne vinteren så min erfaring med de på vinterføre er begrenset.

Men på det lille av snø og is som har vært har jeg ikke hatt problemmer med å komme frem, kanskje litt dårlig tracktion der det var litt dyp og oppkjørt snø på nullføre.

 

På vått og tørt føre er de meget støysvake uten antydning til sporing, men så klart veldig myke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rå den bilen din, til og med i vinterdrakt. Hvordan er de hakka dekkene...har hørt de er så myke på våt/tørr vei at antispinn/sladd blinker lett?

Selv kjørte jeg michelin x-ice på min, de var jeg meget fornøyd med på vått/tørt slik vi har 95% av tiden på vestlandsvinter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rå den bilen din, til og med i vinterdrakt. Hvordan er de hakka dekkene...har hørt de er så myke på våt/tørr vei at antispinn/sladd blinker lett?

Selv kjørte jeg michelin x-ice på min, de var jeg meget fornøyd med på vått/tørt slik vi har 95% av tiden på vestlandsvinter ;-)

Hakka dekkene er jo myke, men synes ikke det er så mye blinking.

 

Jeg hadde jo også Michelin x-ice på e90, og synes ikke Hakkaene er noen mykere enn de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet vogn! Hvordan monteres den lille "vingen" på bagasjerommet?

Limt med Betalink lim. Dette er limen som BMW selger med deler som limes på bilen.

Skal delen tas av igjen er det best å bruke dobbelsidig tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...