E.H.D Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Nå spør jeg sikkert innmari teit med de knappene til venstre for girspaken, er ikke det til EDC...? Etter at EcoPro kom (på 2012 mod tror jeg) så har alle de knappen ved girspaken. Jeg kan velge mellom ecopro, komfort, sport og sport+ uten å ha EDC. Dette endrer styring, giring og gassrespons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Alle modeller med sportsautomat har hart disse knappene fra dag én. Det er kun nå i senere tid at disse knappene har blitt standard på vanlig automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Nydelige interiørbilder. Har samme setene i min, men ikke alcantara himling. Så lekkert ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hvordan vet man om man har EDC da? Trodde det var det de knappene indikerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Alcantra er så flott! Er spent på de nye felgene.. frister slik når du ikke skriver det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hvordan vet man om man har EDC da? Trodde det var det de knappene indikerte Da jeg prøvde F10 med M-sport understell i 2011 da jeg kjøpte min så hadde man valget mellom Normal,Sport og Sport+ på biler med Sportsautomat. Biler med EDC og Sportsautomat hadde Comfort, Normal, Sport og Sport+ som jeg har på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hvordan vet man om man har EDC da? Trodde det var det de knappene indikerte Da jeg prøvde F10 med M-sport understell i 2011 da jeg kjøpte min så hadde man valget mellom Normal,Sport og Sport+ på biler med Sportsautomat. Biler med EDC og Sportsautomat hadde Comfort, Normal, Sport og Sport+ som jeg har på min. Man har vel EcoPro, Comfort og Sport uten EDC, ikke Sport+ (Det har hvertfall ikke jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Hvordan vet man om man har EDC da? Trodde det var det de knappene indikerte Da jeg prøvde F10 med M-sport understell i 2011 da jeg kjøpte min så hadde man valget mellom Normal,Sport og Sport+ på biler med Sportsautomat. Biler med EDC og Sportsautomat hadde Comfort, Normal, Sport og Sport+ som jeg har på min. Man har vel EcoPro, Comfort og Sport uten EDC, ikke Sport+ (Det har hvertfall ikke jeg) Så du har ikke Sport+, kanskje fordi du ikke har sportsaut? Har sett at noen har Comfort+ også, de har nok EDC. Og felgene kommer etter planen imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Oh yeah, endelig var felgene på, og de stod til forventningene.Dette er smidde felger fra HRE Performance Wheels i USA, og modellen heter P43SC.Finishen er brushed tinted clear, altså håndbørsta aluminium med sota pulverklarlakk.Jeg gikk for 20x9 + 20x11 med 255/35/20 + 295/30 20 Michelin Pilot Super Sport dekk.De var enda lettere enn jeg hadde trodd, framfelg 10kg og bakfelg 10,8kg. Jeg fikk også de hvitlakkerte rammene rundt sideblinken idag.Noen kjappe bilder for nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Her har du truffet midt i blinken. Nydelig bil, med nydelige felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Gud bedre, så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Utrolig! nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Dayum! Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Nydelig bil! Akkurat en bil etter min smak; ikke for mye stæsj - og ikke for lite Regner med at det kommer en skikkelig photo-shoot etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 nydlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå