PenguiN- Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Takk for det Jokke Kan legge ut litt flere bilder om dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Ja, gjør det du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Grattis med Flaudi! Sikkert kjekk den motoren der. Noen som tror de er Jason Statham....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Thundecunt, ette den første.....*husker ikke navnet* med Jason statham i den svarte A8`n har jeg siklet på en sånn en Mener det også er en 4.2 eller er var det en W12 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 The Transporter? GROM brakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Ja, hehe, se bilde nr. 2 så får du ett intrykk av bakseteplassen i lang utgaven...gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 4.2 V8 Bi-Turbo diesel Samme motor som sitter i Porsche Cayenne Sport om jeg ikke tar feil...(noen som vet?) Chippet ifra 326 HK og 650 NM til...tørr jeg anta ca 400 HK og 800 NM ? Forferdelig staslig bil iallefall..har alt (utenom H.U.D og nightvision) som jeg hadde i 5 serien..og enda mer Ja... bilen er kjempefin og spesielt interiøret samt opplevd kvalitet bak rattet er spitzenklasse. Jeg har virkelig sansen for midtkonsollen som på samme måte som Porsche Panamera og spesielt Range Rover står litt i vinkel. Litt som på et fly og gir et "commanding" overblikk/brukervennlighet. V8 motoren er nok ganske sikkert grunnleggende den samme som blir brukt i Cayenne S Diesel, men i Porschen yter den 382 HK og 850 Nm som standard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Tipper den går greit ja. 800nm er jo hinsides. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Tung bil (2 tonn) vet du, men det er ett forferdelig drag hele veien..hører ikke at det er en diesel og kjennes ikke ut som en diesel..med bi turbo så kommer draget på 1500 omdr om jeg ikke tar feil... Videre så er jo dette ikke noe 0-100 bil (5,9 sek) men drar du ifra 80 - 140 kmt så går det RASKT og uten anstrengelse ifra motoren.. Ettersom jeg hadde 530 så synes jeg jo den dro godt, men dette er en helt annen verden. Ett minus med bilen er jo at det er jo så innihelvete mange innstillinger og "muligheter"..var jo vandt til I drive, men dette er raskere og mye mer intuitivt...men det er menyer for ALT. Det er meny for hvor raskt gardinene i bakdørene skal gå opp, om passasjer stolen skal kunne styres ifra baksete..1 integrert telefon forann og 1 bak..hvordan interiørbelysning skal være når GPS oppdager at jeg er i byen eller på motorvei..luftunderstell..for første gang i mitt liv har jeg studert brukermanualen...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Under 6 sekunder er raskt for en såpass tung bil da. Sikkert en morsom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Du må ta andre bilder enn fra salgsannonsen! Denne har jeg lyst til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Ikke fått tatt noen bilder enda :-/ Frode, om du er i trondheim eller kjører forbi, gi meg en lyd så kan vi møtes så skal du få se og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Ikke fått tatt noen bilder enda :-/ Frode, om du er i trondheim eller kjører forbi, gi meg en lyd så kan vi møtes så skal du få se og prøve Synn det ble så sent i natt. Har masse audi-venner, og så selv på en A8 for en tid tilbake. Virkelig en nydelig bil du har fått deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Gratulerer med skikkelig slagskip. Den så meget pen ut. (Kjenner jeg er litt sjalu gitt. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå