BjornarHS Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 2 minutter siden, Bendik Kjellevold skrev: Mazda rx7? Korrekt! En kompis som selger unna litt bremsedeler, blandt annet e36 m3 bremser, e46 m3 osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Gleder meg til å se felgene på bilen! ser ut som de ble ganske bra BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Hvem kjøpte du de grønne felga av? er noe kjent med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 (endret) Har du prøvemontert calipperene enda? ofte slike med stempel på begge sider bygger veldig mye utover mot felgsenteret. bare en liten obs i tilfelle du må space en del ekstra Endret Februar 15, 2016 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 17 minutter siden, carlhaakon skrev: Hvem kjøpte du de grønne felga av? er noe kjent med de Tror han het Leif Erik Hansen, fra Hustad. Felgene hadde visst stått på en e39 16 minutter siden, hsd skrev: Har du prøvemontert calipperene enda? ofte slike med stempel på begge sider bygger veldig mye utover mot felgsenteret. bare en liten obs i tilfelle du må space en del ekstra Har faktisk ikke det, rs2'ene tror jeg ikke det blir konflikt med, men kan kansje bli et problem med andre felger, så jeg kommer nok uansett til å beholde de orginale framcaliperne Vet ikke om jeg skrev det, men jeg skal bruke de brembo-skivene som står på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 veldig like noen som satt på en bil min bror hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 32 minutter siden, carlhaakon skrev: veldig like noen som satt på en bil min bror hadde Se der ja..ganske likt! Var kun 2 av mine som var grønne. Desse hjulene her tenker jeg Frode Dale kjøpte, han hadde et sett med slike som og hadde vært grønne, i tillegg kjøpte jeg 4stk luftventil-skruer av han, og på de var det spor av sort lakk, noe som kan stemme godt med desse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Da var det vinterferie, og jeg hentet bilen hjem for å gjøre ferdig telefon samt litt småting Ble ikke gjort så mye ikveld, men litt ble det Skrudd sammen en felg til, samt strammet begge med moment. Skiftet motstand på ac-anlegget og pollenfilter. Endel forsjell på orginal og uorginal, men det gjorde vertfall nytten Pollenfilteret var ikke så veldig skittent, men uansett greit å skifte iblandt Slik bilen står nå: Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Nærmer seg fort vårtider, så det er bare å henge i 😂 Spent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 10 minutter siden, Thundercoil skrev: Nærmer seg fort vårtider, så det er bare å henge i 😂 Spent. Stemmer! Like spendt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 hvor kjøpte du motstanden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 6 timer siden, diohrvik skrev: hvor kjøpte du motstanden ? Koed Betalte vell rundt 600,- om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 On 2/15/2016 at 21.58, carlhaakon skrev: (fjernet bilde) veldig like noen som satt på en bil min bror hadde Det var de jeg kjøpte, som nå er bygd om til 18" BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Ny alternativ del?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 1 time siden, diohrvik skrev: Ny alternativ del?:) Det stemmer, den orginale koster vell godt over 1000,- skal sies selv om den uorginale ser ganske forsjellig ut så gjør den nytten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå