Freakshow Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 (endret) 3 timer siden, bimmerfun skrev: Fristende å montere en 18knappa obc? Er ikke vanskelig det heller Dobbelpost Endret Mars 6, 2016 av Freakshow dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 11 timer siden, Freakshow skrev: hahaha første jeg tenkte på selv når jeg så bilde av midtkonsollen xD Blir nok 18-knappers på sikt Var forresten og tok noen bilder med Jørgen Lie igår! Fikk noen kjempebilder av bilen! Velger kun å legge ut et av bildene som ble tatt, grunnet dette kansje er bilder Jørgen selv vil bruke som "reklame" og derfor deler jeg ikke bilder før han selv har delt de Skulebollen, Sndvik, Robin94 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Utroli nydeli e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 fantastiske bilder av jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 On 7.3.2016 at 19.07, Robin94 skrev: Utroli nydeli e36 Takk så mye! 29 minutter siden, Freakshow skrev: fantastiske bilder av jørgen! Absolutt, fikk endel bilder av han...kjempe bilder! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 (endret) Endret Mars 9, 2016 av BjornarHS bimmerR, Khaugen, Mr Mykland og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 sinnsykt nydelig! ganske perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Stussa veldig i klokka di på forrige side, godt du har fått inn 7 knappers ivertfall. Fikk selv 18 knappers med lap timer blinlyshendel i posten i dag som skal bytte ut min 7 knappers. Sett en del på denne selv : http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1062154-Ultimate-DIY-for-18-Button-OBC-Upgrade-from-7-or-11-Button-OBC-Made-Easy-w-Pictures! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 1 time siden, Kim Rune Haugen skrev: sinnsykt nydelig! ganske perfekt! Tusen takk! 55 minutter siden, hsd skrev: Stussa veldig i klokka di på forrige side, godt du har fått inn 7 knappers ivertfall. Fikk selv 18 knappers med lap timer blinlyshendel i posten i dag som skal bytte ut min 7 knappers. Sett en del på denne selv : http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1062154-Ultimate-DIY-for-18-Button-OBC-Upgrade-from-7-or-11-Button-OBC-Made-Easy-w-Pictures! Joda..gjorde seg med en digital "duppeditt" der nede og, selv om jeg liker godt den analoge klokken (tenker helst da på det lille oppbevaringsrommet ved klokken) Med tiden skal nok jeg og montere en 18-knappers, og helst da med BC-hendel slik som du Ser at det fort blir vanskelig skal man bytte mellom funksjoner med de små knappene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 fantastiske bilder! nok engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2016 2 timer siden, Freakshow skrev: fantastiske bilder! nok engang! All ære til Jørgen for de Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Skjedde litt idag og...kom over et ubrukt framsett med EBC Greenstuff klosser for 150,-..noe man da måtte ha Så hadde jeg noen brukte baklosser fra den bakstillinga jeg hentet (også greenstuff), med greit med belegg igjen Skal sies det var STOR forskjell på gamleklossene (ferrodo fremme og trw bak)! Khaugen og Sndvik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Ikke mye som skjer her for tiden...bilen skal på karosseriverksted over påsken for å gjøre opp igjen noe rustarbeid som ble gjort for rundt 20mnd siden, dette gjelder da venstre bakskjerm samt bakplaten. Ikke mye, men ser det har komt noen små bobler, og det indikerer rust, så greit å få tatt det fortest mulig Robin94, Freakshow, williamwiers og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Mottok gs-katalogen idag, og dette var framsiden: Viste ikke noe før katalogen lå i postkassen, men vet dette bildet ble tatt av gs på gstreffet i 2014 Litt moro! RF91, Khaugen, Freakshow og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mars 21, 2016 Share Skrevet Mars 21, 2016 Grattis, er jo artig! Verdig bil som førsteside bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå