Skulebollen Skrevet Mai 31, 2017 Share Skrevet Mai 31, 2017 Rent og pent under der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2017 20 minutter siden, Skulebollen skrev: Rent og pent under der Holdt seg bra ja! Shinet der vinteren 14/15, angrer litt på at jeg ikke gikk for rødt under reservehjulsbrønnen..men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Får håpa rusten forblir bortevekk denna gangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 15 minutter siden, RF91 skrev: Får håpa rusten forblir bortevekk denna gangen:) Håper jeg og Skulle bestille noen deler til en annen bil igår, fant en interiørdel til bilen på bruktmarkedet, noen som gjetter hva? Hint: Interiørdel som har vært veldig omdiskutert på nesten alt av bmw'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Koppholdar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Fliser fra en regnskog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 55 minutter siden, StigJ skrev: Fliser fra en regnskog? Korrekt! Kom over trelist av samme farge som de innvendige handtakene på interiøret har, så i og med den kostet meg kun 62,- brukt på koed, så tenkte jeg det var verdt et forsøk. Litt i tvil til hvordan det blir, så man får bare se Er vell av denne typen her: StigJ og bimmerfun reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Nå skjønte jeg ikke ? Hvilken trelist? Den på dash? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 5 minutter siden, Skulebollen skrev: Nå skjønte jeg ikke ? Hvilken trelist? Den på dash? Den over hanskerom ja, er i tvil hvor vidt det blir fint, men må bare teste Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 Jeg har det Synes det kler midtkonsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Treverk i E36 er helt rått det Eneste er at det kanskje kræsjet litt med det røde vader interiøret? Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 On 2.6.2017 at 12.44, bimmerfun skrev: Treverk i E36 er helt rått det Eneste er at det kanskje kræsjet litt med det røde vader interiøret? Blir spennende å se Blir spennendes å se hvordan det matcher ja. Skal bli kjekt å prøve noe litt annet enn den vanlige sorte listen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2017 Lenge siden update her, men ble en grundig vask idag, så da ble det litt bilder Are., williamwiers, fxslin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juni 29, 2017 Share Skrevet Juni 29, 2017 Blir ikke bedre. Treverket så jo bra ut og BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 29, 2017 Share Skrevet Juni 29, 2017 Ryddig og vakkert! 😁 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå