Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe. Må jo fikse femmeren :) Lykke til med feilsøking, hvert fall! 

 

Nå ser det ut som bilen er solgt, gitt! 

Pris er ferdig forhandlet, lån innvilget, forsikring klar osv osv. Bare å skrive kontrakt som gjenstår. Tør ikke å si "solgt" helt enda, men det er svært mye som tyder på det. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det :)

 

Han har gitt skriftlig bud og jeg har akseptert, så vi er enig om at vi har en bindene avtale. Han skal hente den i neste uke, da den blir ferdig hos lakkerer. 

De skulle ta noe steinsprut og riper på begge forskjermer, men de fant rust på baksiden, så vi gikk for bytte til nye forskjermer. Ble litt dyrere enn planlagt dette her! Hehe. I tillegg tar de rustboblen under bakluken og ene hjulbuen bak. Litt synd at jeg ikke fikk hatt den litt, mens den nesten ikke hadde skavanker lenger :P  Men men, E39en har et par småskavanker som skal taes fortløpende, så den skal holdes strøken videre :) Forhåpentligvis får jeg reist østover og hentet den neste helg e.l. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

 

Dritet  er at E39en står på slitte sommerdekk som nylig er nappet av, og det kan være frost/snø på fjellet ved henting. Leter som en hauk etter noen gode, men rimelige piggfrie dekk i 225/40-18. Hehe. Så må de jo kunne sendes til Jessheim, der selger bor. Eller være nærme nok til at eier kan hente dem. Eier kunne legge på dekkene for meg. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bilen tilbake fra lakk på lørdag, ny eier henter ila denne uken. 

Fint vær i dag, så fikk tatt meg noen bilder til, til tross for at bilen er litt skitten :P

 

 

Her er panseret ferdig justert, slik at det ligger jevnt over begge frontlykter, begge speil har fått ny lakk:) 

IMG_2076_zpshvz6o875.jpg

 

Begge forskjermer er nye, og siden er lakkert fra midt på dør (list) og oppover:

IMG_2085_zpsqvizkc8f.jpg

 

List/ramme under bakluke er byttet ut, ny sveist inn og lakkert: 

IMG_2090_zps46i572hg.jpg

 

IMG_2091_zpsw3hjqtt8.jpg

 

Hele denne siden er nylakkert, minus dørhåndtak og sideskjørt: 

IMG_2093_zpshcx4fmga.jpg

 

IMG_2080_zpsofdczj1a.jpg

 

Som sagt, er jeg strålende fornøyd med MPS Åsane og den ser skammelig bra ut i lakken nå :) 

Trist at jeg ikke får nyte det litt selv. Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk for tilbud, men har bundet meg til kjøp. Det er en 2001 523i, med komplett M5 look utvendig og innvendig, 18" M5 felger osv. Originale deler, lykter og eksos (kappet bagasjeromsgulv.) Den har én liten rustboble på en dør og trenger ny shadowline og solfilm, ellers ser den utrolig lekker ut :) Også en blå metallic, bare en nyanse mørkere enn 330en. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...