Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Yes. Felgene går jo fra vulgær til clean, men får heller bytte litt på dem, når jeg føler for det :P

Først og fremst vil jeg ha bedre veigrep og et par mindre plager og bekymringer. Men nå kommer det en del andre oppgraderinger, så de får stå i fokus en stund :)

Jeg ombestemmer meg også annenhver dag, så er umulig å si hva som skjer i fremtiden. Ny årlig look er det eneste forutsigbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene der er jo veldig like GS sine "nye" felger, som garantert mange kommer til å kjøre med i år. Jeg er forøvrig enig i at designet er fint, men litt teit med flatt senter foran og konkav bak.

 

Jeg syns VMR 705 kler E46 bra, men de er veldig enkle og kanskje på grensen til kjedelige. LINK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut det! Men måtte du bytte innmaten? Tenker mest på ledningsnett og kontakter osv. og hvordan det ble mtp skiltlys, åpneknapp og nøkkelhull?

@Frode: Hvilke GS felger tenker du på? Tror ikke jeg fant de du tenker på :P

VMR V705 var litt japse/Z4 hybrid, noe jeg heller hadde valgt som vinterfelger.

V701 ser greie ut, men likte de ikke mer en ZP07ene. V713 var vel de jeg linket tidligere, som det var mange E90er med. V721 tror jeg passer bedre på store biler og gjerne hvite F-karosserier :) Mange fine hjul her, men fortsatt ZP07 som leder.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytta over alt, måtte montere skiltlys fra e39, åpneknapp er det ikke :P jeg åpner min med knappen på nøkkelen, det fungerer ikke om nøkkelen er i tenninga da. Det er også forskjellig trekk på luka, og csl har en annen pakning på karosseriet.

Nøkkelhullet er likt plasser som på org luke, så nødåpningsfunksjonen fungerer som før.

Endret av Kennethe34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :)

Personlig, så ser jeg ikke at de ligner så mye. Hehe. Hvert fall ikke nok til at det blir problematisk.

post-49688-0-28088000-1428143877_thumb.jpost-49688-0-93520000-1428144459_thumb.p

Prisen var forøvrig uten mva, så de ble en smuuule dyrere enn planlagt :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir stas å få den montert :)

Leverer den rett til lakk, når/om den en gang dukker opp.

Felgprisene var visst uten mva, så hadde ikke råd til dekk i denne omgang. Får bare vente noen uker. Skal snart en tur til Island og litt sånn, så vil ikke blakke meg helt :P Men gleder meg også til litt bredere lefser og, forhåpentligvis, bedre veigrep og mindre plager. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...