JMossige Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 http://www.felgteknikk.no/#!polering2/cam4 "August 2014: Vibrasjonspolering har vi avsluttet." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 På tide med en liten oppdatering her. Østfold Felgteknikk fikk felgene 2. Juni, men pga. kommunikasjonssvikt så fikk dem ikke begynnt på dem før igår. De hadde sendt mail, men jeg hadde ikke fått noe som helst, pluss mobilnummer sto på skjema Men da skal de være ferdig med dem til neste uke hvertfall Ellers har jeg fått litt smådeler. Blandt annet nye Umnitza Predator Orion V2.5, nye BBS kopper, lister under lykter uten lyktespylerhull, ny lamin-x, og litt smådiverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 hvilken farge ble det? Jeg sliter med at jeg ikke får koppene mine i samme farge som felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Sølv De skulle også lakkere dekslene for meg. Husker jeg riktig at de ikke ville lakkere dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 (endret) Blir nok veldig bra med nye hjula Ser du sikkert bor i samme gata som dama mi nylig flyttet til, sett bilen din står der når jeg er der Hvordan klarer du deg over de forferdelige fartshumpene innover der? Har foreløpig bare msport senk så går nå fint for min del... Endret Juni 25, 2015 av Mattae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Lest gjennom hele nå Meget pent må jeg si. Gleder meg til å se den med de nye felgene og. Sølv slår vel aldri feil på en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Sølv De skulle også lakkere dekslene for meg. Husker jeg riktig at de ikke ville lakkere dine? Ja, det stemmer! Og jeg har nå kastet vekk flere tusen på å prøve å få lakkverksted til og treffe rett farge! Da skal di få lov og lakke dekslene mine også! Send meg en PM når du har fått hjula og det viste seg at dekslene "overlevde" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Blir nok veldig bra med nye hjula Ser du sikkert bor i samme gata som dama mi nylig flyttet til, sett bilen din står der når jeg er der Hvordan klarer du deg over de forferdelige fartshumpene innover der? Har foreløpig bare msport senk så går nå fint for min del... Går faktisk helt fint, men blir spennende å se med 18" Lest gjennom hele nå Meget pent må jeg si. Gleder meg til å se den med de nye felgene og. Sølv slår vel aldri feil på en slik bil Takker så mye Ja, det stemmer! Og jeg har nå kastet vekk flere tusen på å prøve å få lakkverksted til og treffe rett farge! Da skal di få lov og lakke dekslene mine også! Send meg en PM når du har fått hjula og det viste seg at dekslene "overlevde" Rart det der. Skulle få sentermutter polert også. Skal holde deg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 Endelig RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Yaaay Dette blir godsaker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 (endret) Fikk tatt noen bilder med speilrefleks ute i litt bedre lys Endret August 13, 2015 av JMossige E.H.D og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Skal du vente med å sette de på bilen til våren eller??? Få gang på det nå da! And-reas og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Blir ikke så mye penger igjen etter lang ferie Men kommer på veldig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Hvorfor selge drømmefelgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 Vurderes egentlig bare solgt, da jeg ikke vil selge dem Men er satt ned til 50% stilling og er på jakt etter ny jobb, så trenger egentlig pengene mest akkuratt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå