Gå til innhold

Min Topasblå E46 320Ci M-sport - Felger selges

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

På tide med en liten oppdatering her.

Østfold Felgteknikk fikk felgene 2. Juni, men pga. kommunikasjonssvikt så fikk dem ikke begynnt på dem før igår. De hadde sendt mail, men jeg hadde ikke fått noe som helst, pluss mobilnummer sto på skjema :P Men da skal de være ferdig med dem til neste uke hvertfall :)

Ellers har jeg fått litt smådeler. Blandt annet nye Umnitza Predator Orion V2.5, nye BBS kopper, lister under lykter uten lyktespylerhull, ny lamin-x, og litt smådiverse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok veldig bra med nye hjula :)

Ser du sikkert bor i samme gata som dama mi nylig flyttet til, sett bilen din står der når jeg er der :)

Hvordan klarer du deg over de forferdelige fartshumpene innover der? Har foreløpig bare msport senk så går nå fint for min del...

Endret av Mattae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølv :) De skulle også lakkere dekslene for meg. Husker jeg riktig at de ikke ville lakkere dine?

Ja, det stemmer! Og jeg har nå kastet vekk flere tusen på å prøve å få lakkverksted til og treffe rett farge!

Da skal di få lov og lakke dekslene mine også! Send meg en PM når du har fått hjula og det viste seg at dekslene "overlevde" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok veldig bra med nye hjula :)

Ser du sikkert bor i samme gata som dama mi nylig flyttet til, sett bilen din står der når jeg er der :)

Hvordan klarer du deg over de forferdelige fartshumpene innover der? Har foreløpig bare msport senk så går nå fint for min del...

Går faktisk helt fint, men blir spennende å se med 18" :P

Lest gjennom hele nå :)

Meget pent må jeg si.

Gleder meg til å se den med de nye felgene og.

Sølv slår vel aldri feil på en slik bil

Takker så mye :)

Ja, det stemmer! Og jeg har nå kastet vekk flere tusen på å prøve å få lakkverksted til og treffe rett farge!

Da skal di få lov og lakke dekslene mine også! Send meg en PM når du har fått hjula og det viste seg at dekslene "overlevde" :)

Rart det der. Skulle få sentermutter polert også. Skal holde deg oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...