Gabz Skrevet August 10, 2017 Share Skrevet August 10, 2017 (endret) Veldig nice! Bra jobba Må komme og bygge for meg og, haha. Endret August 10, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 10, 2017 Forfatter Share Skrevet August 10, 2017 6 timer siden, Gabz skrev: Veldig nice! Bra jobba Må komme og bygge for meg og, haha. blir bra når det er ferdig 😜 fikler med montering av bukk nå. men løftemutteren på ene søyla er kav gåen så må ha ny 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 2, 2018 Forfatter Share Skrevet April 2, 2018 vært veldig dårlig til å oppdatere i det siste, men nå er garasjen ganske klar, og har faktisk skrudd litt bil nå i helga litt bilder. under bygging av garasjen tenkte jeg ha 2 søyler og løftebord nede i gulvet, men hadde ikke kjøpt bordet ennå så lot det stå igjen et stort hull i gulvet, men nærmere ettertanke så blir det ikke plass. så handlet inn et bord på størrelse med en pall istedet som løfter 1000kg så er brukbart til endel. (kostet bare 1500kr og såe ) ble da til at jeg handlet betong i helga og støpte igjen hullet, har og handlet nyeste bilen jeg noensinne har hatt (og dyreste hehe) ny trekkbil. ble lav med 1050kg på planet da måtte ha litt betong da, b30 til der bukken står, og b20 ellers støpt ferdig, flislegges etterhvert fikk inn denne i garasjen idag, planen er å ha skilt på den til mai, litt småplukk å gjøre da bytte elnett til tanken montere kyllingbeina foran på stabstaget montere stoler+baksete div løse greier i det elektriske må festes kople elektriske til hengerfestet montere midtkonsoll montere dørsider skivebremser bak og 188 diff, men drøyer nok etter eu med det. må justere mekanismen til takluka, da den fungerer kun på vipp nå montere tåkelys om jeg finner ett sett. generell service og reggreimbytte på motor, og sikkert mer jeg kommer på senere. fikk den i bukken fikk hengt kyllingbeina på stagstaget, vurderer bytte det da det er 18mm bare, og har ett på 20mm liggende fikk og montert elnettet til tanken, må skjøte på pluggen til tankmåler, nå står dne på bakken igjen, og skal begynne inni bilen til uka her. sveigis og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 3, 2018 Forfatter Share Skrevet April 3, 2018 fikk gjort litt idag og, fikk skjøtet kablene til tankmåleren testa at den fungerer, var ikke rart dne ikke ville starte lenger ivaffall, helt tørt fyllte på 20l bensin, da startet den igjen fikk krympet over skjøten og montert lokket over fikk festet og ordnet beltene bak og montert "dørtrekk" bak, men dårlig med bilde der fant fram ett baksete desverre ett hull i sitteputa, men greit nok seterygg og montert inn etter en kjapp støvblåsing tråkka seff med gjørmete sko på teppet da, så må vaske litt fikk montert bakre del teppe og, men fant bare en grå en, må lete etter en blå fikk festet bånn av beltet foran på ene siden andre siden kødda gjengene litt så får ta det imorra fant fram girkula jeg tenkte bruke (har et matchende ratt og) "montert" midlertidig danskiii, eeikenes og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 6, 2018 Forfatter Share Skrevet April 6, 2018 ikke skjedd så mye nå, lagde liste over hva som må gjøres på den røde før evnt eu, ble en del punkter (60-70stk). men ryddet i andre garasjen da den er full av drit, da det må gjøres det og. håper få gjort noe igjen til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 7, 2018 Forfatter Share Skrevet April 7, 2018 ga meg selv en tidsfrist nå, 30april er en inneklemt dag, så bestilte eu på denne nå da, så må bli klar til da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 60-70 punkter, ja Nok å drive med du nå! janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 gjort noe den siste uken fikk demontert understellet på løftebordet som skal nedi gulvet. blir bra dette hadde dne store rydde i dekk dagen her, ble kastet 33stk dekk :P fikk og omsider ryddet benken testa noen dekk jeg hadde på nye trekkbilen. men ble til at jeg bruker de som fulgte med, da de andre var morkne på e30'n så har jeg gjort litt. fikk ryddet i bagasjen og satt inn reservehjulet fikset gjengene og montert bånn av beltet foran på passasjersiden og sjekket hvorfor kupevifta bare fungerte på trinn 4, var denne som er synderen fikk byttet den, meget knotete plassert, men den tanga på bildet hjalp mye begynt krysse av litt på lista mi, men fyller på med fler ting og, så hjelper ikke stort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 On 9.4.2018 at 18.15, Gabz skrev: 60-70 punkter, ja Nok å drive med du nå! mye småting da, men tar tid det og 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 Du er flink til å stå på her ser det ut som.:). Og rød e30 er jo fint. Liker detaljer her som krysseike i reservehjulsbrønn osv. Følger med her og liker oppdateringene janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 fått gjort noe idag og montert midtkonsoll og håndbrekk\girpose men tror girposen ikke er til e30, sto vell i en e34 tror jeg, men trodde de var like så får bytte den blir ikke no stereo helt med det første, så monterte ett blindlokk jeg hadde fått montert checkpanel og innvendig speil montert verktøykassa i bagasjen men må finne fram verktøy til den monterte jekkern, men må se om jeg finner org bolten, da umbrako skrue er ikke helt enkelt løsne om jeg ikke har umbraco fikk og montert lys i bagasjen + gummistopperne til bakluka mp justere bakluka da, men usikker hvor man juster den innerst titta på hvorfor viskerne sluttet fungere, av en eller annen grunn var det dårlig jording på ene skruen til bryter, men flytta jeg den til skruen på andre bryteren så fungerte det når jeg først hadde dmeontert rundt rattet så monterte jeg cruisecontrol. fått på spaken gasspjeldaktuator montert, må feste kabel litt da fått montert høyytalerdeksel og panseråpner, (vet dekselet ikke er helt rent, men skal bare være en ok bil dette blir nok tatt i biter en eller annen gang i fremtiden fått krysset ut litt mer på listen min nå trodde jeg fant feilen på at tempmåler ikke fungerer. (får reaksjon i måler når jeg skrur på tenning men beveger seg ikke ellers) men fiksa det, og fungerer ennå ikke, har målt at det er kontakt mellom plugg motor og plugg instrument, så får prøve noen fler instrumenter. har prøvebyttet sensor og. har prøveskilt lørdag, så må ha mest mulig satt sammen til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 2 timer siden, sveigis skrev: Du er flink til å stå på her ser det ut som.:). Og rød e30 er jo fint. Liker detaljer her som krysseike i reservehjulsbrønn osv. Følger med her og liker oppdateringene hatt denne i 2år, på tide få skilt på den nå, vært uten skilt siden 2006. skulle egentlig ha liv i den i fjor, men ble bygge ny garasje heller 😁 dette skal ikke bli noen strøken bil, bare en helt ok e30 med skilt 😊 men monterer litt div greier jeg finner i alle e30 delene mine (har jo en del hehe 🤣) tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 16, 2018 Forfatter Share Skrevet April 16, 2018 skjedd no idag og, men ble kjøp av nye star wars filmen, så måtte se den og så ble ikke mange timene i garasjen. men la inn bestilling på koed på en del småtteri Ordredetaljer 2 x Skrue 25,00 NOK 6 x Lås 82,50 NOK 4 x Lås 85,00 NOK 4 x Screw 10,00 NOK 1 x Lås 13,75 NOK 26 x Clips, bekledning 195,00 NOK 4 x Skrue 30,00 NOK 2 x Distansestykke 15,00 NOK 8 x Skrue 60,00 NOK 4 x Ekspandermutter 30,00 NOK 4 x Skrue, sekskantet 30,00 NOK 2 x Klamme 25,00 NOK 1 x Oppbevaringsrom 515,00 NOK 1 x Deksel 685,00 NOK Frakt 160,00 NOK Totalbeløp 1 961,25 NOK fikk liv i tempmåleren med et annet instrument, og fikk satt fast servobeholderen, dog så er nok klipsmutteren feil, men hvem bryr seg hehe. ble og festet tenningsmodulen, måttel age fester da 323 modulen står på annet sted enn 320, men ble ikke no bilde, ikke er det den mest ideele måten heller, (borra hull i hjulhus så kommer til å ruste) men funker til jeg gjør noe med det. men skal ikke brukes på vinteren så går nok bra en stund så går da stadig framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 17, 2018 Forfatter Share Skrevet April 17, 2018 skjedd noe idag og. fikk satt sammen instrument og montert deksler\ratt igjen (skal bytte ratt da, men det går ikke gjennom eu ) byttt og til et helt innvendig deksel på b stolpe, gamle nye venter på festene som jeg bestilte på koed mangler noe bedre fått på innstegslister fått på dørtrekk førerside (skal vaske det seff), må finne skruer til håndtaket, passasjersiden må vente, da må finne en innvendig skrapelist til den siden først da den mangler fortsette imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 18, 2018 Forfatter Share Skrevet April 18, 2018 skjedd noe idag og fant litt verktøy og fyllte kassa med fant og org festebolt til jekk så jeg slipper bruke verktøy noe sliten, men ok gummi rundt tanklokk skl ikke ha inn no spiller ennå, men fikk trekt kabler til høyytalere foran ivaffall fant skruer til dørhåndtak, så fikk montert skulle montere stolene, men de er for nye, så må bytte understell til gml type vakke så pene understella da, men funker vell fikk inn ene andre står klar til imorra hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå