janerik171187 Skrevet August 17 Forfatter Share Skrevet August 17 Skjedd noe smått idag før jeg måtte dra. Satte opp sveisebordet Lagde en mal og kappet ut en plate til torpedo. Men ble bare kødd så delte den i 2 og begynte på nytt med øvre del, sånn ble ståa når jeg måtte dra. Tok av panserbh'n på 320'n. Og der var det rustbobler gitt 😶🌫️ Men det regna jeg med egentlig 😅, panseret må lakkes på nytt pga en svær stensprut alikevel. Turbo-HF, KMT, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 18 Share Skrevet August 18 22 timer siden, janerik171187 skrev: Skjedd noe smått idag før jeg måtte dra. Satte opp sveisebordet Lagde en mal og kappet ut en plate til torpedo. Men ble bare kødd så delte den i 2 og begynte på nytt med øvre del, sånn ble ståa når jeg måtte dra. Tok av panserbh'n på 320'n. Og der var det rustbobler gitt 😶🌫️ Men det regna jeg med egentlig 😅, panseret må lakkes på nytt pga en svær stensprut alikevel. BH'er skjuler alltid noe 😂🤣 Godt arbeid 🌞👍😃 Sørlendingen og janerik171187 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 18 Share Skrevet August 18 Samme gass og tråd som meg da, på mm i hvert fall. Artig å følge med, blir stas å få helt gulv igjen 👌 janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 19 Share Skrevet August 19 Inspirert av denna tråden so tok eg meg ein sjekk i fals mellom golv og rammevang på førarsida og jammen hadde eg litt rust her eg óg. Trur eg må slutta å følga med her sånn at eg kanskje blir ferdig nok med rustsveisinga på e30'en min 😅 Turbo-HF, sveigis, KMT og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 6 Share Skrevet September 6 Noe fremgang her? 🙂 janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 11 Share Skrevet September 11 På 6.9.2024 den 22.10, Olaandref skrev: Noe fremgang her? 🙂 +1 ☺️👍 janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 15 Forfatter Share Skrevet September 15 På 6.9.2024 den 22.10, Olaandref skrev: Noe fremgang her? 🙂 Mista litt motivasjonen 🤣, tynnplate er no dritt egentlig å sveise pent kant i kant. Har skjedd litt mer enn siste jeg la ut, men ikke stort 😆, Holder på å lage en bod til leietaker nå så jeg kan få tilbake vinterlagringsplassen til 320'n Men skal oppdatere så fort det skjer noe 😁. På 19.8.2024 den 19.32, RF91 skrev: Inspirert av denna tråden so tok eg meg ein sjekk i fals mellom golv og rammevang på førarsida og jammen hadde eg litt rust her eg óg. Trur eg må slutta å følga med her sånn at eg kanskje blir ferdig nok med rustsveisinga på e30'en min 😅 Rust finnes alltid desverre 😆, spesielt der sprut fra hjul går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 28 Forfatter Share Skrevet September 28 Prøve seg på en liten update da 😆. Ikke skjedd stort på 323'n siden sist. Men idag ble det en liten roadtrip til Oslo på besøk hos en kompis. Turbohf elns her på bimmers, glemt hva det er 🤣. Kjørte da litt bakveier, endte opp med noen bilder på tyrigrava. Framme hos hans fredrik Liten burgerstopp på vei hjem 😆 Bilen fungerer bra ihvertfall, drar som den skal og bare fungerer, slikt liker man 😁, litt mer power hadde ikke skadet men er frisk nok 😆. Satse på å holde på mer på 323'n om ikke så lenge, men holder på i sluttfasen på 3m forlenging av carport'n og bygd bod til leieboeren så har litt å rydde bort før jeg får holdt på med den. E.C., sveigis og HakonLimseth reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå