Tzunami Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Det gjorde seg med svarte nyrer! Imola kler svart highgloss så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Sort på rød ser knallbra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Var deilig å få på noe highgloss black ja! Håper på at shadowline-listene ligger i posten imorgen, usikker på om jeg tør montere de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Rydda vekk noe av "pynten" til dama, og prøvde pynte litt selv.. spørs hvor lenge det står [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Det ble veldig bra med sorte nyrer! Veldig fin bil, men har du vurdert svak folie på frontlyktene? Syntes det hvite feltet øverst "lyste" veldig opp, er kanskje lyset på bilene som gjør det. Tror det hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Fytti for en fin farge! og sorte nyrer var veldig riktig for denne! Må bare få deg "m5" dobbel eksos ut bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ikke fan av svarte nyrer selv, men... Nå skal jo alle ha det, også, men på din ser det absolutt bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Flott å se en bmw i en annen farge enn svart eller sølv! Hvor kjøpte du de rear reflector? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Har sett litt på lyktene ja, merket når jeg satte de på at de "lyste" litt mye opp iforhold til fronten. Men er helst noe jeg tar på sikt, er redd jeg kommer til å gjøre bilen "for mørk". Sitter og har ingen anelse på hvilken farge jeg vil ha på felgene, dersom jeg skulle bestilt noen (Tar gjerne innspill her) Rear reflectorene kom i en pakke med grill og litt stuff som jeg kjøpte fra www.europeanautosource.com. Anbefaler bare å kjøpe det fra www.jbspeed.com om du skulle bare ha reflectorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Supert tusen takk! bare å hive ut flere bilder, for bilen din blir rå med farge og svart detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Blir en stund til noen bilder hvertfall, er i Kristiansand for siste eksamener og jobb, og glemte selfølgelig kameraet.. On the other hand, har bestilt smidde felger fra USA nå.. GLEDER MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Kult, størrelse på felgene, eller er alt superhemmelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Kult, størrelse på felgene, eller er alt superhemmelig? Hadde ikke tenkt at det skulle være noe spesielt hemmelig, men kan jo holde litt kanskje! Det er 20" felger Syns det passer fint på f10 selv om noen kommer til å si at 21" er bedre.. Fikk også kjøpt noen h&r fjærer for under 1000 lappen nye, så tenkte jeg skulle hive dem på og se hvordan de fungerte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Fikk noen før / innimellom / etter bilder av han som monterte solfilmen (Agder Solfilm, anbefales!) Kan like så gjerne hive de ut når jeg ikke har noe annet å vise akkurat nå. Har også fått meg ENET kabel, og skal kode slik jeg slipper og skru av start/stop hver gang jeg kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Var så flott vær i Kristiansand idag, at jeg måtte ut og vaske bilen en tur. Vaskebøtten er med overalt! Sørlandet er flott! Har ikke med meg kameraet, så det blir bare mobil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå