Gå til innhold

BMW F10 - Imola Red II Individual


 Share

Anbefalte innlegg

Råflott bil! Hva slags H&R-fjærer sitter på? Synes senken satt perfekt, blir veldig fort harry på en så ny bil om den sitter lavere enn din gjør nå. Du har ikke vurdert å legge på en lys Lamin-X folie på baklyktene? Tror det hadde blitt veldig pent, og bidratt til å gi litt mer kontrast og "former" bak nå som baklyktene går veldig i ett med rødfargen på bilen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takker for alle tilbakemeldinger! Snart vinterhjul på gli nå, så det er jo litt trist :(
 

Råflott bil! Hva slags H&R-fjærer sitter på? Synes senken satt perfekt, blir veldig fort harry på en så ny bil om den sitter lavere enn din gjør nå. Du har ikke vurdert å legge på en lys Lamin-X folie på baklyktene? Tror det hadde blitt veldig pent, og bidratt til å gi litt mer kontrast og "former" bak nå som baklyktene går veldig i ett med rødfargen på bilen :)

Jeg har sett litt på folie, men ikke tatt helt steget enda, har fundert på å legge litt mørkere folie både foran og bak, men tenker jeg prøver det når neste sommerhjul sesong er på gli :) Kjøpte H&R fjærene på gsbildeler, trodde det bare fantes en type til F10, eller tar jeg feil her? 
Har forstått det slik at du har en F10 på vei, og sånn sett er fjærene helt OK for prisen du betaler. Har veldig lyst på KW3, men ble heller dyre felger for nå. Men senken med H&R, som du sier, er ganske så perfekt! :)

Satte bilen inn til J9 Detailing for en Swisswax Shield behandling før vinteren slår til. Kan anbefale han for alle i Stavanger området!

10594391564_3302a8a81c_o.jpg

10594372526_e48389aef2_o.jpg

10594372546_bd166b947b_o.jpg

10594362715_b393f0c763_o.jpg

10594371826_2a8e58a9c3_o.jpg
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig F10! Likte veldig godt fargen, imola rød og sort ;-)  selv har jeg hvit og sort, kanskje litt mere "vanlig/kjedelig" men jeg liker det. hehe.

 

Par spørsmål, hvor kjøpte du fendere og evt hvor finner man sorte folier til dør håndtakene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig F10! Likte veldig godt fargen, imola rød og sort ;-)  selv har jeg hvit og sort, kanskje litt mere "vanlig/kjedelig" men jeg liker det. hehe.

 

Par spørsmål, hvor kjøpte du fendere og evt hvor finner man sorte folier til dør håndtakene?

Hvit og sort er absolutt en god kombinasjon det!

Jeg forstår det slik at du mener sideblinkdekselet? Du finner de overalt, kan anbefale www.jbspeed.com, ikke OEM men skulle trodd det. Svart folie har de fleste som driver med foliering / skiltselskaper.

-

Jeg er forresten på ingen måte rik eller full av lån, jeg jobber hardt som student, og får en viss sum dekket hjemmeifra sålenge jeg studerer. - Bilen er også leaset, og har planer om å kjøpe den ut etter leasingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit og sort er absolutt en god kombinasjon det!

Jeg forstår det slik at du mener sideblinkdekselet? Du finner de overalt, kan anbefale www.jbspeed.com, ikke OEM men skulle trodd det. Svart folie har de fleste som driver med foliering / skiltselskaper.

-

Jeg er forresten på ingen måte rik eller full av lån, jeg jobber hardt som student, og får en viss sum dekket hjemmeifra sålenge jeg studerer. - Bilen er også leaset, og har planer om å kjøpe den ut etter leasingen :)

 

Har du planer om å godkjenne senken din i vognkortet? Jeg har hørt om fler som ikke fikk lov av forhandler når det kom til montering av ikke-BMW deler for så å godkjenne. Det har med leasingavtalen å gjøre og verdi ved utkjøp. :) Men hvis du venter/ikke gidder å godkjenne er det ikke noe problem med forhandler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planer om å godkjenne senken din i vognkortet? Jeg har hørt om fler som ikke fikk lov av forhandler når det kom til montering av ikke-BMW deler for så å godkjenne. Det har med leasingavtalen å gjøre og verdi ved utkjøp. :) Men hvis du venter/ikke gidder å godkjenne er det ikke noe problem med forhandler. :)

Bavaria sa til meg at jeg måtte gå å få det godkjent fort, da viss jeg ventet kunne jeg få problem med å godkjenne det, så jeg godkjente det rett etter montering.

Det meste på mobilen er jo relativt originalt, og de er ganske positive på huset til modsa jeg gjør (Lager jo forsåvidt verdien på bilen høyere :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...