Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukter et lite snev av tucking dette :-k

Njaei. Altså, felgene jeg skal ha er 8.5x18 et20 og 9.5x18 et25, så det blir ikke mye hvertfall.

Har valset buen en goood del for å få det til å passe. Tok jo bilde også når jeg prøvemonterte, men det var selvfølgelig snapchat så har ikke lagret det.  :stupid:

Skrevet

Hvordan felger skal du ha på e36'n da? finfin bilpark du har nå da ;)

Hartge Classic er det vel de heter. Får de billig mot en poleringsjobb av noen andre felger. E36'en er på budsjett, så prøver å gjøre et så billig som mulig. 

Takk for det. :) desverre er ikke E36en så fin som det ser ut til på bildene :P

Skrevet

Nå har jeg sett igjennom hele tråden, faen for en jobb Baki! Ble helt klart mye bedre med svart!! Må nok ha det svart jeg å ja... Men blir nok vinyllakk tenker jeg :P Gleder meg til å komme igang imorgen!

Skrevet

Kurrant bruksis da:)

Ja, den er super :)

Nå har jeg sett igjennom hele tråden, faen for en jobb Baki! Ble helt klart mye bedre med svart!! Må nok ha det svart jeg å ja... Men blir nok vinyllakk tenker jeg :P Gleder meg til å komme igang imorgen!

Kjekt å høre ;) det har gått en god del timer med ja. Vurderte vinyllakk selv, men er glad jeg trakk det om ;)

Skrevet

fyyy faen for en bil :D brukisen var ikke værst den heller, bortsett fra felga :P følger med her! :)

Takker! Kommer nye felger på bruksbilen ;)

-

Bestilte bakdekk idag. 255/35 Toyo T1Sport, så får man håpe det blir bedre enn T1R :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Skjer ikke så mye her enda siden jeg er på jobb, men det har komt et nytt "air bag rear kit" til E9x som jeg vurderer å kjøpe. De har en annen design enn det jeg har nå og er forhåpentligvis bedre. Er en annen som skal montere dette settet så jeg venter for å se hvor lavt hans går før jeg bestiller. Dekk blir montert så snart jeg er hjemme, og da skal jeg justere inn alt og få den ned 10mm til. :)

Og så har jeg fått lov til å være med på RACE1SM 2014 i Polen. Så da blir det roadtrip med Thomas (som skal ned med sin E91) og gjengen fra OijOij. Dette blir definitivt årets høydepunkt! :D

Videoer fra fjorårets treff:

Skrevet

Det blir nok sykt gøy!

Langt og kjøre for ett stance treff:O men blir nok bra

Det blir jo en ferie, ikke "bare ett treff". :) Vi er 6-7 biler fra Norge så langt + at vi skal møte svenskene på veien, så blir en heftig og lav kolonne! Kun kjøreturen blir nok verdt det. :headbang:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...