fizn Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Lukter et lite snev av tucking dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Lukter et lite snev av tucking dette Njaei. Altså, felgene jeg skal ha er 8.5x18 et20 og 9.5x18 et25, så det blir ikke mye hvertfall. Har valset buen en goood del for å få det til å passe. Tok jo bilde også når jeg prøvemonterte, men det var selvfølgelig snapchat så har ikke lagret det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Hvordan felger skal du ha på e36'n da? finfin bilpark du har nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Hvordan felger skal du ha på e36'n da? finfin bilpark du har nå da Hartge Classic er det vel de heter. Får de billig mot en poleringsjobb av noen andre felger. E36'en er på budsjett, så prøver å gjøre et så billig som mulig. Takk for det. desverre er ikke E36en så fin som det ser ut til på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Kurrant bruksis da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Nå har jeg sett igjennom hele tråden, faen for en jobb Baki! Ble helt klart mye bedre med svart!! Må nok ha det svart jeg å ja... Men blir nok vinyllakk tenker jeg Gleder meg til å komme igang imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Kurrant bruksis da:) Ja, den er super Nå har jeg sett igjennom hele tråden, faen for en jobb Baki! Ble helt klart mye bedre med svart!! Må nok ha det svart jeg å ja... Men blir nok vinyllakk tenker jeg Gleder meg til å komme igang imorgen! Kjekt å høre det har gått en god del timer med ja. Vurderte vinyllakk selv, men er glad jeg trakk det om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 fyyy faen for en bil brukisen var ikke værst den heller, bortsett fra felga følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 fyyy faen for en bil brukisen var ikke værst den heller, bortsett fra felga følger med her! Takker! Kommer nye felger på bruksbilen - Bestilte bakdekk idag. 255/35 Toyo T1Sport, så får man håpe det blir bedre enn T1R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Skjer ikke så mye her enda siden jeg er på jobb, men det har komt et nytt "air bag rear kit" til E9x som jeg vurderer å kjøpe. De har en annen design enn det jeg har nå og er forhåpentligvis bedre. Er en annen som skal montere dette settet så jeg venter for å se hvor lavt hans går før jeg bestiller. Dekk blir montert så snart jeg er hjemme, og da skal jeg justere inn alt og få den ned 10mm til. Og så har jeg fått lov til å være med på RACE1SM 2014 i Polen. Så da blir det roadtrip med Thomas (som skal ned med sin E91) og gjengen fra OijOij. Dette blir definitivt årets høydepunkt! Videoer fra fjorårets treff: Sondre92, S.Hafsmo, Dal-z og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Ser sykt morro ut. Bilen din kommer til å passe bra inn der den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Gromt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Langt og kjøre for ett stance treff:O men blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Det blir nok sykt gøy! Langt og kjøre for ett stance treff:O men blir nok bra Det blir jo en ferie, ikke "bare ett treff". Vi er 6-7 biler fra Norge så langt + at vi skal møte svenskene på veien, så blir en heftig og lav kolonne! Kun kjøreturen blir nok verdt det. Skulebollen og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå