Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Enig i at dette er en god pris. Har lekt med tanken på å få luft på E87'en min, men jeg har dessverre ikke tid og plass til monteringsjobben. Hadde jeg hatt det hadde jeg slått til på denne pakka.

Håper det havner på en E8x. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker veldig flinke proffe folk til nettopp dette på jobb. Har sett bilene komme tilbake etter ett års tid. Da har setene fått unormalt mye slitasje igjen.

Vi får de mest utsatte plassene farger opp gjerne. Så da er klart det blir litt ekstra slitt. Men er ikke i nærheten av original slitestyrke..

Hadde ikke gjort dette om jeg var deg...

Men syntes personlig brunt interiør er meget elegant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette er en god pris. Har lekt med tanken på å få luft på E87'en min, men jeg har dessverre ikke tid og plass til monteringsjobben. Hadde jeg hatt det hadde jeg slått til på denne pakka.

Håper det havner på en E8x. :smile:

Ja, det hadde vært kult. :)

Vi bruker veldig flinke proffe folk til nettopp dette på jobb. Har sett bilene komme tilbake etter ett års tid. Da har setene fått unormalt mye slitasje igjen.

Vi får de mest utsatte plassene farger opp gjerne. Så da er klart det blir litt ekstra slitt. Men er ikke i nærheten av original slitestyrke..

Hadde ikke gjort dette om jeg var deg...

Men syntes personlig brunt interiør er meget elegant :)

Er dette Leatherique sine produkter du snakker om eller noe annet?

Originale skinneseter er sprayet, det er kun de dyre individual/nappa-interiørene som er dyppet i farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende med farging av skinn :) Absolutt noe jeg tror kommer til å gjøre mye, spesielt med den farga :)

Men jeg tenkter litt på slitasje, sol lys osv. Er det noe det skal tåle like godt som vanlig skinn? Veit du om man kan behandle det med midler til vanlig skinn eller om man må ha noe spesielt ettersom det er farget? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende med farging av skinn :) Absolutt noe jeg tror kommer til å gjøre mye, spesielt med den farga :)

Men jeg tenkter litt på slitasje, sol lys osv. Er det noe det skal tåle like godt som vanlig skinn? Veit du om man kan behandle det med midler til vanlig skinn eller om man må ha noe spesielt ettersom det er farget? :)

Det skal være slitesterkt. De som har gjort dette før sier at det holder veldig bra. 

Man behandler det som vanlig. Skinnet er jo farget sort en gang også, det går ikke rundt kuer med interiørfarger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært kult. :)

Er dette Leatherique sine produkter du snakker om eller noe annet?

Originale skinneseter er sprayet, det er kun de dyre individual/nappa-interiørene som er dyppet i farge.

Tror nok ikke det er samme sakene det firma bruker nei.. Men ville nok vært skeptisk til å lakke interiør selv men vet jo du ikke gjør noe halveis heller så blir nok knall om man gjør alt etter boka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha noe med at mange tenker på skokrem som skinnfarge....

Det kan godt være :P

Jeg tror fargingen kommer til å bli veldig bra. Når begynner du med det? :)

Satser på å begynne i januar. Har ikke fått svar fra Leatherique på to uker så er mulig jeg snakker med Furniture Clinic sånn som MagnusHN.

Luftunderstell er solgt så blir nok bestilt coilovers snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...