adne95 Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 (endret) Har trua på det her brunt skinn gjør seg ekstremt godt i disse Endret Januar 4, 2016 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Dette ble jo kjempe bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Merkelig, innlegget mitt ble borte... Hva ca er prisen på det en trenger for å få farget opp et helt interiør? Finnes det noen erfaring på holdbarhet, gitt at det er gjort skikkelig? Resultatet ditt ser jo ut som originalt. Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Har trua på det her brunt skinn gjør seg ekstremt godt i disse Brunt skinn er en fin brytning mot det sorte. Dette ble jo kjempe bra ut Merkelig, innlegget mitt ble borte... Hva ca er prisen på det en trenger for å få farget opp et helt interiør? Finnes det noen erfaring på holdbarhet, gitt at det er gjort skikkelig? Resultatet ditt ser jo ut som originalt. Nydelig. Jeg har betalt ca 2000kr for mitt, og da har jeg kjøpt 1,5 liter med brun farge. Og det ser ut til å være altfor mye. Holdbarheten avhenger av hvordan man behandler det. De sa at hvis man behandler det noen ganger i året og gjør forarbeidet og fargingen skikkelig skal det holde slik som originalt. Er veldig fornøyd så langt og det kjennes likt ut som originalt. [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Behandle "noen ganger i året" hørtes litt slitsomt ut, men da er det kanskje kun snakk om rens/finish, ikke selve fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Behandle "noen ganger i året" hørtes litt slitsomt ut, men da er det kanskje kun snakk om rens/finish, ikke selve fargen? Det er snakk om rens/fuktighetskrem slik man pleier å gjøre med vanlige skinneseter for å holde de ved like. Jeg pleier å gå over interiøret 2-3 ganger i året, for å holde det fuktig. Da er det mindre sjans for at det sprekker opp. [space] og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Noe framgang her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Noe framgang her? Nei, venter på både coilovers og felger. Har ikke penger til å bestille komplett M3-interiør enda. er ikke noe billigere å bestille det i deler heller. Men E46'en er lagt ut for salg: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=69917053 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Nei, venter på både coilovers og felger. Har ikke penger til å bestille komplett M3-interiør enda. er ikke noe billigere å bestille det i deler heller. Men E46'en er lagt ut for salg: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=69917053 Åja har du ikke alt du trenger uten om baksete? Så det lå sorte m3 fram stoler på ebay.de til 1000 euro [emoji28] er vel bare å handle [emoji106]?[emoji23] Ny bil eller deler som kjøpes for pengene? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Åja har du ikke alt du trenger uten om baksete? Så det lå sorte m3 fram stoler på ebay.de til 1000 euro [emoji28] er vel bare å handle [emoji106][emoji23] Ny bil eller deler som kjøpes for pengene? Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg er på ebay daglig, så følger med. Men har ikke penger til det, som nevnt i forrige post. Må prioritere andre ting. Ny bil skal kjøpes. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Jeg er på ebay daglig, så følger med. Men har ikke penger til det, som nevnt i forrige post. Må prioritere andre ting. Ny bil skal kjøpes. ja regna ikke med noe annet anyway! blir grisebra når du blir ferdig ^^ ossen bil har du i tankene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 ja regna ikke med noe annet anyway! blir grisebra når du blir ferdig ^^ ossen bil har du i tankene da? Satser på det, men om ingen kjøper interiøret mitt snart ser det ut som at det blir satt litt på vent. E90 320d Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 DSC_0385 by Frode, on Flickr Torek og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 PG1 er rått!!! Hvor breie er dem, eller hvor mye breiere skal de bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 ÅÅÅÅÅÅ!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå