Gorg Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 50 minutter siden, Freakshow skrev: gratulerer/kondolerer +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 (endret) Rett etter at jeg la ut bilen for salg, ble jeg kontaktet av Pavels fra madetoscrape.com og han ville lage en "feature" av bilen. Det var litt rart og føltes litt bittert å ta bilder til en photoshoot samtidig som bilen lå ute for salg. Uansett, det er en fin måte å avrunde det hele på. Ta gjerne en titt. http://madetoscrape.com/post/149166292883/invisible-hero-frodes-2008-335i Endret August 23, 2016 av awt Fikset link. MarcusSteffensen, RF91, awt og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Vert gøy å følge bilen, bra innlegg og mye bra bilder. Synest PG1 hjula er de som satt best, er ikke mange biler som drar av PG1 med så pass mye kant uten at det ser overkill ut, eller at dem blir for små mot resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 7 timer siden, Frode D skrev: Rett etter at jeg la ut bilen for salg, ble jeg kontaktet av Pavels fra madetoscrape.com og han ville lage en "feature" av bilen. Det var litt rart og føltes litt bittert å ta bilder til en photoshoot samtidig som bilen lå ute for salg. Uansett, det er en fin måte å avrunde det hele på. Ta gjerne en titt. http://madetoscrape.com/post/149166292883/invisible-hero-frodes-2008-335i linken funker ikke hos meg? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 Jeg slet jeg også, og måtte kopiere linken for å få det til, men nå skal det være fikset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 23, 2016 Share Skrevet August 23, 2016 leste artikelen! så super ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå