Frode D Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Her er en kjapp video når jeg hever og senker den. Desverre ble det en del dårligere kvalitet på videoen enn forventet. GoPro 1 er gått ut på dato... https://vimeo.com/73228420 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Haha. Tøft! Det gikk jævla kjapt opp og ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Haha. Tøft! Det gikk jævla kjapt opp og ned! Det går egentlig litt for fort bak, men det er pga at belgene har mye mindre volum bak enn foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Haha. Tøft! Det gikk jævla kjapt opp og ned! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 liker! Det gikk fort, hvor mye trykk er det i tanken sånn cirka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Tøff bil Kan fortelle åssen det er å kjøre med luft kontra fjær! ligger bra i sving osv....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Tøft! liker! Det gikk fort, hvor mye trykk er det i tanken sånn cirka? Den er stillt inn på 200psi (ca 14bar). Det var det trykket de anbefalte til belgene. Tøff bil Kan fortelle åssen det er å kjøre med luft kontra fjær! ligger bra i sving osv....? Fra forrige side: Min erfaring med luft er slik: - Justerer opp bilen 2-3cm bra bunn så er den veldig stiv å kjøre og humper bortover veien. -Justere den 5-6cm over bunn så blir den behagelig å kjøre. Litt mykere enn M-sport, men mindre krenging i svinger. Har ikke kjørt med den høyere enn det, men den blir nok hard igjen da pga trykk i belgene. Har justerbare dempere både foran og bak, så det er mye som kan justeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 This is so right. You are kind of my hero! Sykt overrasket over hvor bra de Rondell-felgene kler denne bilen, skikkelig tidløse felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Råflott og vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Råflott og vakkert +1 sinnsykt kul den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 This is so right. You are kind of my hero!Sykt overrasket over hvor bra de Rondell-felgene kler denne bilen, skikkelig tidløse felger. Haha, takker! Ble egentlig overrasket over felgene jeg også, men tror det hjelper en del at kanten er polert. Råflott og vakkert Takk! +1 sinnsykt kul den bilen din Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Grooooomt!!!! Tror det jeg har bestilt er ca like raskt Gleder meg ekstremt kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Satan så rått.. Ser at jeg MÅ ha luft på audien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Dette er tøft Rondell felgene kler bilen svært godt..her er det bare å være kreativ med fargene på senter dersom du vil ha "det lille ekstra" utav felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå