Ryeng1 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Gotta love the Futura's! Blir perfekt om du går for dette oppsettet Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hadde vært litt bøst med Schmidt PC Line felger kansje også på denne! Var grisete med 10" framfelger! Blir rett låk inni meg av dette studentlivet med stramt budsjett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Blir perfekt med 18" futura på denne! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Pen denne! misunner litt manuell kasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Aha - da ser jeg logikken. Tenkte ikke på at du har gummien innenfor. Har montert 19" Style 225 idag pga jeg skal vokse felgene. Skal ta litt bilder imorgen så kan du se hvordan det blir med 19". Blir for høy rett og slett. Blei heelt perfek med oz futura:-), må ikke finne på å ha noe større enn 18:) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Enig! Gotta love the Futura's! Blir perfekt om du går for dette oppsettet Frode Hadde vært litt bøst med Schmidt PC Line felger kansje også på denne! Var grisete med 10" framfelger! Blir rett låk inni meg av dette studentlivet med stramt budsjett Er ikke så glad i PC line, eller work meister osv for den del. Er mer glad i rette eiker enn bøyde eiker, hvis du skjønner Var ferdig utdannet for 2 år siden heldigvis, så slipper studentlivet mer. Blir perfekt med 18" futura på denne! ) Pen denne! misunner litt manuell kasse! Ja, den var et must når jeg skulle handle. Er ikke helt komfortabel med automatkassene til BMW. Eller sportsautomaten i F30 osv er jo fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Utrykker stadig kjærligheten min for bilen din, men får bare ikke nok av den Kan du laste opp ett bilde i 1920x1280? trenger ett nytt bakgr. bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Utrykker stadig kjærligheten min for bilen din, men får bare ikke nok av den Kan du laste opp ett bilde i 1920x1280? trenger ett nytt bakgr. bilde Hehe, tusen takk! Alle bilder jeg tar laster jeg opp på flickr. Her er link til bildene jeg har tatt og Thomas har tatt. Hvis du høyreklikker på bildet så kan du åpne det i full størrelse. http://www.flickr.com/photos/froded/ og http://www.flickr.com/photos/79212198@N03/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Futura hadde blitt kanon på bilen din Frode, bare ikke helpolert som i mine øyne ser ut som kromfelger (bling, usj & æsj ) Tzunami reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Har montert 19" Style 225 idag pga jeg skal vokse felgene. Skal ta litt bilder imorgen så kan du se hvordan det blir med 19". Blir for høy rett og slett. Rop ut om du skal kaste de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Futura hadde blitt kanon på bilen din Frode, bare ikke helpolert som i mine øyne ser ut som kromfelger (bling, usj & æsj ) Hehe, vi får se hva det blir Rop ut om du skal kaste de. Skal nok beholde de så lenge jeg har bilen awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Hadde på 19" igår. Tuk tuk Ser greit ut fra siden, men fronten blir for høy og felgene for store.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Får ikke blitt aggressiv nok med de nei. Synes ikke det er mange bmw'r som kler tucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Fra siden var den jo faen så rå! men få på helpolerte futura!! Det hadde vært perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Bra jobba! helt riktig E92 !! rått å se den på luft Gå for helpolerte futura, da blir bilen en perle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Så.. Hvor står bilen nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå