Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Herreguuud hakke ord!!! :applause::mrgreen:

:mrgreen:

Rett å slett rått! :D Nesten så man får lyst til å begi seg ut på luftunderstell når man ser bilen din! :)

Det er bare å handle. :)

Fine felger :D Kjøpt de av Felgen Garage?

Jepp, andre gangen jeg handler fra de. Kan anbefales!

Dette ser rått ut! Jeg ville kjørt med de studsa du har og gitt blaffen i senterdekslene.

Det blir nok med senterdeksel, personlig så syns jeg ikke Futura er noe fine uten.

Blir som hånd i hanske dette Frode :)

Satser på det.  :love:

Yes please. 

\:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få skrapt sammen litt penger til dekk, så kan jeg få justert inn alt skikkelig!

Høres bra ut! Håper jeg får anledning til å ta en nærmere titt på bilen din til sommeren! E92 er ett av de peneste karosseriene som noensinne har rullet ut av en fabrikk! Sammen med en fin motor og en (u)fornuftig eier så ser det nydelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Håper jeg får anledning til å ta en nærmere titt på bilen din til sommeren! E92 er ett av de peneste karosseriene som noensinne har rullet ut av en fabrikk! Sammen med en fin motor og en (u)fornuftig eier så ser det nydelig ut!

Er enig med deg der, E92 er noe av det peneste BMW har komt med i nyere tid. Litt uformuftig må man vel være også! :)

Skal nok på flere treff i år så muligheten for å se den er vel der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg endelig hentet de to siste felgene, samt at jeg fikk ny belg og litt diverse fra Bag Riders. Litt kjipt at jeg ikke får kjørt bilen ut i garasjen jeg skrur i, pga saltet på veiene.

Så får bare vente og se når jeg kan fortsette..

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakk om gulvet i bagasjerommet idag, siden det er det jeg skal bruke nå. Begynner på bagasjerommet imorgen.

Utgangspunkt (hadde lakkert de runde festene fra før)
DSC_0084_zpsec864ea1.jpg

Tok bare ferdigbilde siden dette er rimelig enkelt. Felgene er ferdig vokset også :)
DSC_0088_zps69048ad6.jpg

Og så fikk jeg handlet meg korte muttere sånn at jeg får på senterdekselet.
DSC_0089_zps0d78e06c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...