Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Takker folkens! Problemet er at jeg får ikek felgen så langt ut som jeg vil pga at dekket går så langt ut.

Ser bra ut :)

Vet du om det er forskjellig strekk på toyo t1r og t1 sport? lite utvalg i dimmensjoner på t1r syns jeg :P

Ja, det blir forskjellig siden sport ikke har felgbeskyttelse, men det sport ser litt avrundet ut når de blir strekt.. Har tenkt å prøve de bak for å se om det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, men skjønner hva du mener. Trenger nok litt mer strekk om du skal få bedre fitment.

Strekker er bra, men må tydeligvis ha dekk uten felgbeskyttelse.

Hvordan er dekket mot felgen i forhold til mine da? Dette er 225/35 på 9,5"

Postet bilde

Det jeg har funnet ut er at profilen på kanten bygger ut 10mm og profilen på tønnen bygger ut 15mm. Dette kommer tydelig frem på bildene her. Strekker er bra, men designet på kantene gjør at jeg må ha dekk uten felgbeskyttelse.

Innside/tønne:

Postet bilde

Utside/kant:

Postet bilde

Venter på pristilbud på T1S, så får jeg prøve det bak og se om det blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gått over E36en idag med den nye poleringsmaskinen. Gøy å slippe å ta det for hånd! Bilen ble blank, men dessverre er det litt forskjellig i lakken som er vanskelig å få bort. Gleder meg til å få på 18" sommerhjulene på den :D

Før:

Postet bilde

Nå, med coilovers, M-pakke og shinet:

Postet bilde

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent :)

Trenger ikke være redd får å kjøpe sport da altså :) bare ikke så tøft mønster i dem.

Mønsteret betyr ikke så mye for meg egentlig. Var fornøyd med T1Sport på E91en. Her er de i 225/35 på 9.5x19:

DSC_0025_zps046fd66f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misunner deg en e36 coupe som bruksbil!:) blir nok tøff den der med sommerhjul

Den er super som bruksbil. Er bare 316i så bruker nesten ikke bensin :)

18" sommerhjul på e36? Blir ikke det litt stort a? :-s hadde 17" med så lite gummi som mulig for å få den lav nok på min e36:-P

Vanligvis ville jeg hatt 17", men det skal ikke bli mye klaring fra skjerm til felgkant nå. ;)

18" går greit på coupe, men anbefaler 17" over det! :)

Hadde 17" på forrige e36 og det er ofte det beste, men skal kjøre en annen stil nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...