Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd

Share

Anbefalte innlegg

Ble bra med ny eksosen, legg ut sånn før og etter bilde :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takker! Det kan ordnes ;) men nå er det bare regn så gidder ikke gå ut å ta bilder av skitten bil.

Bilen skal også inn til lakk for å få litt lakkert opp igjen frontfanger og panser pga steinsprut. Da tettes hullene til skiltet igjen også, så det blir magneter for å feste skiltet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Det kan ordnes ;) men nå er det bare regn så gidder ikke gå ut å ta bilder av skitten bil.

Bilen skal også inn til lakk for å få litt lakkert opp igjen frontfanger og panser pga steinsprut. Da tettes hullene til skiltet igjen også, så det blir magneter for å feste skiltet :)

Blir nok bra å få lakert opp å få alt på stell :)

Hvordan fester du det med magbeter da? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digger den nye carbon diffuseren! Ser fantastisk ut! :)

Btw takk for PMen ;)!

Takker! :)

Blir nok bra å få lakert opp å få alt på stell :)

Hvordan fester du det med magbeter da? :o

Limer de på baksiden av fanger, og på skiltet. Var en med E39 her inne som gjorde det men jeg husker ikke hvem det var.

Magneter, holder det da? :o

Ja, kjøper sånne "supermagneter" som er temmelig sterke. :) hvis ikke det går blir det bare 3M-borrelås sånn som jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det ikke komme 2 merker i lakken under skiltet da? 8-[

Fra magnetene tenker du på? Tenkte å kle de med mykt stoff.

Det er uansett bedre enn sånn det er nå. Når jeg tar av skiltet ved bilder eller utstilling så er det 4 hull + en strek langs hele toppen av skiltholderen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra magnetene tenker du på? Tenkte å kle de med mykt stoff.

Det er uansett bedre enn sånn det er nå. Når jeg tar av skiltet ved bilder eller utstilling så er det 4 hull + en strek langs hele toppen av skiltholderen...

Du har et poeng der ja, kunne vært lurt å kle dem inn ja.

Prøvde en magnet som dro 80kg ca. på jobb, så at skiltet skal sitte er nok inget problem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meen, jeg har 3m "klikk" borrelås nå, å det er ikke fint hos meg, er ei glipe mellom skilt og fanger. Åssn tror du det blir med magneter på skiltet da? Det "må " vel bli ei glipe, men det ser kanskje bra ut om alt er sort og slikt. Tenker bare høyt her nå. Har spekkulert litt på det samne:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at om du har pdc er det vel mulig at magnetene ødelegger dette?

HAr PDC, men de er jo ikke der med skiltet. Hvorfor vil magneter påvirke sensorene?

Nautiluz har det jo sånn allerede, han har ikke hatt noe problem med det :) sitter godt :)

Blir helt sikkert sånn når m5'n får skilt en eller annen gang! *drømme*

Høres bra ut :)

Meen, jeg har 3m "klikk" borrelås nå, å det er ikke fint hos meg, er ei glipe mellom skilt og fanger. Åssn tror du det blir med magneter på skiltet da? Det "må " vel bli ei glipe, men det ser kanskje bra ut om alt er sort og slikt. Tenker bare høyt her nå. Har spekkulert litt på det samne:p

Det blir nok mer utstikk med borrelås enn med magneter. Hvertfall de magnetene jeg har sett på. :)

Husk at du skal "kjøre" til eksosen hvis den er ny, miltek er kjent for rå kvalitet når det kommer til eksos :)

Er det å kjøre inn eksosen du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...